Przetargi.pl
Remont części budynku Izby Celnej w Szczecinie

Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
    ul. Energetyków 55 55
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
    REGON: 00014384000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.scelna.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części budynku Izby Celnej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem północnego skrzydła budynku administracyjno-biurowego mieszczącego się przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie, będącego siedzibą Izby Celnej w Szczecinie. Budynek został wpisany do rejestru zabytków. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe (ścianki działowe, naświetla), demontaż instalacji c.o., demontaż instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej, armatury sanitarnej, demontaż stolarki drzwiowej, demontaż posadzek, zerwanie okładzin podłogowych (parkiet, wykładzina, płytki podłogowe), okładzin ściennych (glazura), demontaż instalacji elektrycznej, oświetleniowej, strukturalnego okablowania, elementów osprzętu natynkowego, usuniecie odspojonych tynków wewnętrznych, tapet, powłok malarskich ściennych i sufitowych, zabudowa otworów drzwiowych,wymiana stolarki drzwiowej, wymiana naświetli, renowacja skrzydeł drzwiowych, ościeżnic i opasek kamiennych, uzupełnienie ubytków tynków, wykonanie tynków, gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, przygotowanie powierzchni pod malowanie, malowanie ścian, sufitów, montaż rastrowych sufitów podwieszanych, prace glazurnicze na ścianach, wykonanie warstw wyrównawczych na posadzkach wraz z izolacją poziomą, wykonanie okładzin podłogowych (wykładzina dywanowa, gres), wymiana instalacji c.o., wykonanie instalacji wod-kan, wentylacji, klimatyzacji, montaż armatury sanitarnej, wykonanie instalacji elektrycznej zasilania podstawowego i gwarantowanego, oświetleniowej, teletechnicznej, okablowania strukturalnego LAN, wykonanie okablowania, montaż nowych lub przeniesienie istniejących systemów kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, telewizji dozorowej CCTV. 3. Zakres rzeczowy robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do siwz, b) Dokumentacja konserwatorska z badań odkrywkowych korytarzy i klatek schodowych Urzędu Celnego na ul. Energetyków 55 w Szczecinie - załącznik nr 8 do siwz, c) remont północnej części budynku administracyjno-biurowego Izby Celnej przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie, działka 5/11 - inwentaryzacja - załącznik nr 9 do siwz, d) projekt budowlany remontu północnej części budynku administracyjno-biurowego Izby Celnej przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie, działka 5/11 - załącznik nr 10 do siwz, e) projekt wykonawczy do projektu budowlanego remontu północnej części budynku administracyjno-biurowego Izby Celnej przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie, działka 5/11 - załącznik nr 11 do siwz, f) projekt budowlany Remont i przebudowa części budynku administracyjno-biurowego Izby Celnej w Szczecinie, Zadanie nr 2 - wymiana instalacji okablowania strukturalnego, w zakresie dotyczącym północnego skrzydła budynku - załącznik nr 12 do siwz, g) projekt wykonawczy, suplement do projektu budowlanego uszczegółowienie, wyjaśnienie, Zadanie nr 2 - Wymiana instalacji okablowania strukturalnego branża elektryczna, w zakresie dotyczącym północnego skrzydła budynku - załącznik nr 13 do siwz, h) projekt wykonawczy, suplement do projektu budowlanego uszczegółowienie, wyjaśnienie Zadanie nr 2 - Wymiana instalacji okablowania strukturalnego branża teletechniczna, w zakresie północnego skrzydła budynku - załącznik nr 14 do siwz, i) projekt budowlano-wykonawczy Remont pomieszczeń węzła cieplnego, przebudowa/wymiana węzła cieplnego oraz wymiana instalacji C.O., w zakresie północnego skrzydła budynku - załącznik nr 15 do siwz. 4. Projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią o zamawianym zakresie i stanowić będą integralną część zawieranej umowy, a wszystkie wymagania, zawarte choćby w jednym z tych dokumentów, obowiązują Wykonawcę. 5. UWAGA! Zamawiający w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załacznik nr 7 do siwz, zawarł i jasno określił odstępstwa w zakresie robót (wykonawstwo/wyposażenie) przewidzianych do realizacji w niniejszym zamówieniu w stosunku do zakresu robót (wykonawstwo/wyposażenie) określonych w dokumentacji projektowej. 6. W związku z przyjęciem zasady wynagrodzenia ryczałtowego, przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 16 a-e do siwz, należy traktować wyłącznie jako dokumenty poglądowe. Nie stanowią one części dokumentacji projektowej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji przedmiaru robót w celu złożenia rzetelnej oferty cenowej. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń, natomiast maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. 8. Zamawiający wyznacza na dzień 16.07.2015r. na godz. 9.00 w siedzibie zamawiającego (Szczecin ul. Energetyków 55) zebranie wykonawców połączone z wizją lokalną pomieszczeń objętych przedmiotowym remontem. Spotkanie nastąpi przy pok. 108 - I piętro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz. 620) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; art. 46 ust. 5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.scelna.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach