Przetargi.pl
„Remont cząstkowy wielkopowierzchniowy dróg powiatowych z podziałem na części: Część 1–Remont dr. pow. 2509D Sobota-Górczyca o dł. 1 km” , Część 2–Remont dr. pow. 2515D Niwnice-Kotliska o dł. 1,9 km

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LWÓWKU ŚLĄSKIM ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Szpitalna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756442872 , fax. 756442872
  • Data zamieszczenia: 2023-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LWÓWKU ŚLĄSKIM
    ul. Szpitalna 4
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756442872, fax. 756442872
    REGON: 230826489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.powiatlwowecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont cząstkowy wielkopowierzchniowy dróg powiatowych z podziałem na części: Część 1–Remont dr. pow. 2509D Sobota-Górczyca o dł. 1 km” , Część 2–Remont dr. pow. 2515D Niwnice-Kotliska o dł. 1,9 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Remont drogi powiatowej 2509D Sobota-Górczyca o dł. 1 km, w km 6+060-7+060”. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2509D Sobota - Górczyca w km 6+060 -7+060 o dł. 1,00 km. Zakres remontu obejmuje: - ścinkę poboczy - frezowania korekcyjne nawierzchni jezdni, - ułożenia nawierzchni jezdni z mas mineralno-bitumicznych AC 11S - uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym łamanym 0/31,5 mm - wymiana oznakowania pionowego. Remont znacząco poprawi komfort użytkowników w/w drogi powiatowej.Część 2 – Remont drogi powiatowej 2515D Niwnice-Kotliska o dł. 1,9 km, II etap w km 9+250-11+150”Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2509D Niwnice-Kotliska o dł. 1,9 km, II etap w km 9+250-11+150”. Zakres remontu obejmuje: - frezowanie korekcyjne w miejscach włączeń nowej nawierzchni, - ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej z AC 11S wraz ze zjazdami i poboczami. Remont znacząco poprawi komfort użytkowników w/w drogi powiatowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.300 000 zł (słownie zł: trzysta tysięcy);2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy);2.1. Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie polegające na budowie, modernizacji, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej i długości min. 1 km.b) Dysponuje osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (uprawnienia do min. dróg zbiorczych), w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych.c) Musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia , tj.- układarka do układania mieszanek mineralno-bitumicznych – 1 szt.- skrapiarka do bitumu – 1 szt.- walec stalowy gładki – 1 szt.- walec ogumiony – 1 szt.2. Osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z zm.) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach