Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni ulic i dróg gminnych położonych na terenie miasta i gminy Kruszwica w 2012

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3515010 , fax. 52 3516021
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4 4
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3515010, fax. 52 3516021
    REGON: 09235077700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni ulic i dróg gminnych położonych na terenie miasta i gminy Kruszwica w 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV-45 23 31 42-6 Temat: Zadanie częściowe nr 1/Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych emulsją i grysami/ 1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy, natomiast ich zakończenia do dnia 30.06.2012 r. 2. Miejsca remontów wraz z wskazaniem drogi i obmiarem robót (z zaznaczeniem farbami punktów napraw), dokona przedstawiciel zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy protokólarnie w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy. 3. Odbiór robót musi być dokonany protokólarnie przez przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcy i inspektora nadzoru. 4. Remonty będą wykonywane na drogach gminnych w Gminie Kruszwica i na terenie miasta Kruszwica. 5. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich niżej wymienionych czynności, czego rezultatem będzie remont dróg gminnych emulsją i grysami w ilości: - 1000m2 - do grubości 1,5 cm - 1000m2 - do grubości 2 cm - 800m2 - do grubości 3 cm - 500m2 - do grubości 4 cm a. Obcięcie krawędzi uszkodzonego pokrowca z nadaniem regularnych kształtów; b. Oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę; c. Skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawionego miejsca; d. Rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia; e. Skropienie bitumem rozścielonego kruszywa; f. Rozsypanie drobnego kruszywa; g. Ubicie lub wałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. Uwaga!!! W przypadku stosowania żwirów skruszonych o tej samej granulacji nakłady pozostają bez zmian. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat:zadanie częściowe nr 2/Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych mieszankami mineralno-bitumicznymi na gorąco/ 1. Prace muszą być wykonane do 30.06.2012 r. 2. Miejsca remontów wraz z wskazaniem drogi i obmiarem robót (z zaznaczeniem farbami punktów napraw), dokona przedstawiciel Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy protokólarnie po podpisaniu umowy. 3. Odbiór robót musi być dokonany protokólarnie przez przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcy i inspektora nadzoru. 4. Remont na drogach gminnych w Gminie Kruszwica i na terenie miasta Kruszwica. 5. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich niżej wymienionych czynności, czego rezultatem będzie wmontowanie 150 ton masy mineralno-bitumicznej na gorąco oraz 12 ton kruszyw różnych frakcji od 0-33,5 mm. a. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów; b. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę; c. Uzupełnienie najgłębszych ubytków powyżej 8 cm tłuczniem; d. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca; f. Rozścielenie mieszankami mineralno-bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia; g. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki; h. Skropienie bitumem powierzchni międzywarstwowej i zasypanie piaskiem górnej warstwy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN). Zadanie 2: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN). Uwaga!: jeżeli wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia wadium należy wnieść osobno dla każdej części. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30-03-2012.do godz. 10:00. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35, a ksero dokumentu dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- Remont cząstkowy zadanie 1 lub 2 ( określić właściwie) b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach