Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna

Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 426 04 57
  • Data zamieszczenia: 2024-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 426 04 57
    REGON: 630189018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gniezno.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miastaGniezna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70112000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500.000,00 zł.4) Zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:- min. 3 usługi w zakresie wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni twardych tj.: remontów nawierzchni poprzez jednostkowe sfrezowanie pojedynczych uszkodzeń nawierzchni, uzupełnienie ubytku masą mineralno asfaltową, uwałowanie walcem, spryskanie emulsją krawędzi łaty i zagrysowanie grysem, o wartości min. 250.000,00 zł każda. W zakres powyższego nie wchodzi wykonywanie nakładek.- min. 3 usługi w zakresie wykonywania nawierzchni chodników z kostki betonowej lub płytek betonowych o wartości min. 150.000,00 zł każda.b) dysponuje narzędziami wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonywania zamówienia tj. minimum :- sprężarką wraz z młotem pneumatycznym do odkuwania miejsc uszkodzonych - szt.2- skrapiarką ręczną do bitumu – szt. 2- przecinarką spalinową do cięcia asfaltu – szt. 2- walcem wibracyjnym, stalowym o masie 6 do 8 Mg – szt. 2- walcem o masie 2,5 Mg – szt. 2- samochodem skrzyniowym do transportu masy bitumicznej – szt. 2- samochodem skrzyniowym - szt. 2- recyklerem do nawierzchni bitumicznej- szt. 2- frezarką do frezowania nawierzchni twardych - szt. 2- samojezdną skrapiarkę ciśnieniową do spryskiwania nawierzchni bitumem wraz z materiałem zasypowym ( grys bazaltowy), np. „Patcher” - szt. 1c) do realizacji zamówienia publicznego skieruje minimum 19 osób, w tym:- min. 1 osobę, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy(w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno – drogowe),- min. 4 osób, które odbyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawoo ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu.Osoby wyżej wymienione są niezbędne do realizacji zamówienia, zgodnie- min. 6 pracowników fizycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach