Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego z podziałem na zadania

Powiat Ropczycko - Sędziszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 218 306 , fax. 172 228 571
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ropczycko - Sędziszowski
    ul. Konopnickiej 5
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 172 218 306, fax. 172 228 571
    REGON: 69058143600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego z podziałem na 3 zadania, na które dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zadanie 1 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego mieszankami mineralno – bitumicznymi; Zadanie 2 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego przy użyciu remontera; Zadanie 3 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego w postaci nakładek przy użyciu mieszanki mineralno – bitumicznej. 1) Zamówienia w ramach poszczególnych zadań będą realizowane etapami, w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego przekazane pisemnie na adres Wykonawcy wskazany w ofercie. 2) Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie realizacji robót następowało nie później niż 7 dni od otrzymania polecenia, o którym mowa w pkt 1). 3) Uszkodzone nawierzchnie dróg będą kwalifikowane do remontu w zakresie określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego. 4) Przedmiot oraz sposób realizacji zamówienia w zakresie poszczególnych zadań określa szczegółowy opis zamówienia stanowiący załącznik Nr 1A do SIWZ, kosztorysy ofertowe (Formularze 2.1 – 2.3) oraz SST (załącznik Nr 5). 5) Technologie usuwania uszkodzeń nawierzchni i materiały użyte do tego celu należy dostosować do rodzaju i wielkości uszkodzenia w ramach specyfiki danego zadania. 6) Sposób usunięcia w/w uszkodzeń nawierzchni określono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Część 5 SIWZ. 7) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 8) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca roboty zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Część 4 SIWZ. Zadanie 1 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego mieszankami mineralno – bitumicznymi; Remont cząstkowy nawierzchni (ubytki nawierzchni) przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: -oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami -przygotowanie krawędzi uszkodzonej nawierzchni z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do uzyskania regularnych kształtów oraz głębokości min.4cm -oczyszczenie dna i krawędzi naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego -skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca -rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku głębokości większej niż 6cm dolną warstwę należy wykonać z materiału kamiennego (klińca), następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej. W każdym przypadku poszczególne warstwy należy zagęścić. -posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego -materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. Podane ilości robót są ilościami szacunkowymi. Wartości robót określone w kosztorysie ofertowym są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości. Zadanie 2 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego przy użyciu remontera; Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami: -oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami - przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren - uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera przy głębokości ubytków do 3cm - uprzątniecie nadmiaru grysu niezwiązanego lepiszczem po wykonaniu remontu - remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia - do remontu należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane spełniające wymagania zgodnie z norma PN-EN 13808:2010 - do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy bazaltowe frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN- 13043/2004 Podane ilości robót są ilościami szacunkowymi. Wartości robót określone w kosztorysie ofertowym są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilościrobót oraz przesunięcia ilości robót w poszczególnych asortymentach oraz czasu ich wykonania. W przypadku nie wykonania całości zadania w okresie wiosenno - letnim tj. do 15 lipca 2019 r. pozostała część zakresu robót będzie wykonywana na wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później jednak niż do 15 października 2019 r. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane roboty. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym do odbioru. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy może być wypłacane fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót ustalone z Zamawiającym . Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany zakres robót na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Zadanie 3 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego w postaci nakładek przy użyciu mieszanki mineralno – bitumicznej. Remont cząstkowy nawierzchni w postaci nakładek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: -oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami -przygotowanie krawędzi poprzez zacięcie lub frezowanie w celu uzyskania odpowiedniego połączenia z istniejącą nawierzchnią (wg. poleceń Inwestora) -oczyszczenie naprawianego miejsca z luźnych ziaren oraz doprowadzenie do stanu suchego - skropienie dna oraz krawędzi naprawianego miejsca - rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej ręcznie lub przy użyciu rozściełacza (wg. poleceń Inwestora) - zawałowanie do uzyskania odpowiedniej niwelety nawierzchni drogi - uszczelnienie asfaltem powierzchni złącza roboczego - materiał pochodzący z frezowania należy przetransportować na bazę materiałową zlokalizowana przy ulicy Robotniczej w m. Ropczyce. -materiał pochodzący z wycięcia należy zagospodarować we własnym zakresie. Podane ilości robót są ilościami szacunkowymi. Wartości robót określone w kosztorysie ofertowym są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości robót oraz przesunięcia ilości robót w poszczególnych asortymentach oraz czasu ich wykonania. W przypadku nie wykonania całości zadania w okresie wiosenno -letnim tj. do 15 lipca 2019 r. pozostała część zakresu robót będzie wykonywana na wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później jednak niż do 15 października 2019 r. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane roboty. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo w rejonie prac remontowych. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu i do przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy może być wypłacane fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót ustalone z Zamawiającym. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany zakres robót na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. 7.1 Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.): 1) roboty wykonywane przez pracowników fizycznych związane z wykonywaniem remontu cząstkowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty i kosztorys ofertowy dla każdego zadania osobno, pełnomocnictwo. W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach