Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patcher

Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (55) 248-24-41, , fax. (55) 248-55-15
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
    Dworcowa 6
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (55) 248-24-41, , fax. (55) 248-55-15
    REGON: -0000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patcher
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patcher. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot zamówienia: 45233142-6 2. W zakres robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych objętych zamówieniem wchodzą drogi na terenie: - gmina Markusy: 1103N na odc. Powodowo – Stare Dolno, - gmina Rychliki: 1119N na odc. Marwica – Stankowo, - gmina Rychliki: 1187N Rychliki – Rejsyty – gr. woj., - gminy Pasłęk i Godkowo: 1175N na odc. Surowe – Grądki – Grużajny, - gmina Młynary: 1158N na odc. Młynarska Wola – Słobity, - gmina Młynary: 1144N na odc. Zastawno – Kwietnik, - gmina Godkowo: 1183N Godkowo – Skowrony – Klekotki, - gmina Elbląg: 1143N Weklice – Bogaczewo, - gminy Elbląg i Milejewo: 1140N na odc. Komorowo Żuł. – Przezmark – Sierpin – Wilkowo, - gmina Elbląg: na odc. 1137N Nowina – Przezmark, Remont obejmuje naprawę ubytków, wyboi, złuszczeń i spękań emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patcher. Zakres robót objętych zamówieniem uzależniony jest od umownej ceny jednostkowej 1 tony mieszanki emulsyjno – grysowej wbudowanej przy wykonywaniu remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 250.000,00 zł brutto. 3. Sposób realizacji zamówienia. 3.1 Zamówienie będzie realizowane, w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego. 3.2 Uszkodzone nawierzchnie dróg będą kwalifikowane do remontu w zakresie określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego. 3.3 Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w SPECYFI-KACJACH TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH załączonej do niniejszej SIWZ. 3.4 Technologie usuwania uszkodzeń nawierzchni i materiały użyte do tego celu należy dostosować do rodzaju i wielkości uszkodzenia. 3.5 Uszkodzenia nawierzchni (ubytki, wyboje, złuszczenia i spękania) oraz uszkodzenia krawędzi jezdni (obłamania) należy naprawiać emulsją i grysami przy pomocy remontera do wykonywania remontów emulsją i grysami. 3.6 Sposób usunięcia w/w uszkodzeń nawierzchni określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONA-NIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH załączonej do niniejszej SIWZ. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca roboty zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 3.9 Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie zaakceptowanego obmiaru (ilości) wykonanych robót, oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 3.10 Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - wszystkie czynności wykonywane w ramach remontów dróg. 3.11 Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych. 3.12 Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w projekcie umowy. 13) Wymaganie z ust. 10 nie dotyczy sytuacji, w której z odrębnych przepisów wynika, że osoby wykonujące określone czynności nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 05.04.2019r. do godz. 13:00 w wysokości: 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100); 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz.359). 3. Wadium w pieniądzu : a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto 92 1020 1752 0000 0702 0006 8676 z dopiskiem na przelewie: „Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patcher”; b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, b) dokument wniesienia wadium, c) dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale V i VI które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach