Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patscher

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14400 Pasłęk, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
    ul. Dworcowa 6
    14400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patscher
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patscher Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot zamówienia: 45233142-6 2. W zakres robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych objętych zamówieniem wchodzą drogi na terenie: - gminy Elbląg, 1121N Elbląg – Raczki Elbląskie – Tropy – Żurawiec; 1137N odc. Nowina –Przezmark; - gminy Elbląg i Milejewo, 1140N Komorowo Żuławskie – Przezmark – Sierpin – Wilkowo – DW509; - gminy Godkowo, 1183N Godkowo – Skowrony – Klekotki; - gminy Młynary, 1144N Zastawno – Kwietnik, 1158N Młynarska Wola – Janiki Pasłęckie - [Słobity] - gminy Pasłęk, 1175N Surowe – Grądki – Grużajny; - gminy Rychliki, 1187N Rychliki – Rejsyty; 1119N odc. DW527 Marwica – Stankowo. Remont obejmuje naprawę ubytków, wyboi, złuszczeń i spękań emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patscher.  Zakres robót objętych zamówieniem uzależniony jest od umownej ceny jednostkowej 1 tony mieszanki emulsyjno – grysowej wbudowanej przy wykonywaniu remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 200.000,00 zł brutto. 3. Sposób realizacji zamówienia 1) Zamówienie będzie realizowane, w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego. 2) Uszkodzone nawierzchnie dróg będą kwalifikowane do remontu w zakresie określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego. 3) Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w SPECYFI-KACJACH TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Technologie usuwania uszkodzeń nawierzchni i materiały użyte do tego celu należy dostosować do rodzaju i wielkości uszkodzenia. 5) Uszkodzenia nawierzchni (ubytki, wyboje, złuszczenia i spękania) oraz uszkodzenia krawędzi jezdni (obłamania) należy naprawiać emulsją i grysami przy pomocy remontera do wykonywania remontów emulsją i grysami. 6) Sposób usunięcia w/w uszkodzeń nawierzchni określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONA-NIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH załączonej do niniejszej SIWZ. 7) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 8) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca roboty zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 9) Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru (ilości) wykonanych robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 10) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - wszystkie czynności wykonywane w ramach remontów dróg. 11) Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych. 12) Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w projekcie umowy. 13) Wymaganie z ust. 10 nie dotyczy sytuacji, w której z odrębnych przepisów wynika, że osoby wykonujące określone czynności nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wska-zania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Bank PKO BP S. A. Centrum Korporacyjne w Elblągu, numer rachunku: 92 1020 1752 0000 0702 0006 8676 z adnotacją : Nr sprawy DM.252.4.2018, wadium na „Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców, z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 4) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach