Przetargi.pl
„Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych oraz likwidacja przełomów na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2017 roku”

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych oraz likwidacja przełomów na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2017 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pn. „Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych oraz likwidacja przełomów na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2017 roku”, które zostały podzielone na zadania: Zadanie Nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce masą na gorąco w ilości 150 ton oraz emulsją asfaltową i grysami w ilości 500 m2. Zadanie Nr 2 - Likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w ilości 1200m2. 2. Szczegółowy zakres w/w robót określają przedmiary robót dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2a i 2b do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 4. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia: dla zadania Nr 1 – 1 rok, natomiast dla zadania Nr 2 – minimum 3 lata. 6. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. kierowców i operatorów sprzętu wykonujących usługi – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących te czynności osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach