Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Warka.

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Warka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Warka w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz ofertowe ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów robót wymienionych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem do formularza oferty. Realizacja zamówienia przewidziana jest w terminie do 30 listopada 2018 roku. Zamawiający w terminie realizacji zamówienia będzie, według potrzeb, wzywał do realizacji robót z przedstawionego zakresu, a odbiór zamówienia nastąpi na podstawie obmiaru na gruncie przez wykonawcę i sprawdzenia przez inspektora nadzoru. 2. Zakres zamówienia: 1)KNNR 6 1108-0202 kalk. proporcji. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki, z obcinaniem krawędzi mechanicznie - głęb. ubytków/ wybojów do 4 cm (tj. 1 m2= 100 kg = 0.100 t). w ilości 800,0 m2 2)KNNR 6 1108-0202 kalk. proporcji. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki, z obcinaniem krawędzi mechanicznie - dodatek za każdy następny 1 cm głęb. ubytków/ wybojów nawierzchni (tj. 1 m2= 25 kg = 0.025 t). w ilości 300,0 m2 3)KNNR 6 0107-01 analogia Uzupełnienie ubytków: odtworzenie podbudowy/ poboczy nieulepszonych materiałem (tłuczniem/klińcem) kamiennym zagęszczanym mechanicznie (warstwami o grubości do 10 cm). w ilości 30 m3. 4)KNNR 6 1109-01 analogia mater. Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych' - naprawa powierzchniowych rakowizn i drobnych nierówności. w ilości 200,0 m2 5)KNNR 6 1109-02 analogia mater. Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych'- naprawa płytkich uszkodzeń pokrowca bitumicznego do głęb. 2 cm. w ilości 600,0 m2 6)KNNR 6 1109-03 analogia mater. Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych' - naprawa średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego powyżej głęb. 2 cm (2 ÷ 3 cm). w ilości 1 300,0 m2 7) KNNR 6 1109-04 analogia mater. Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych' - naprawa głębokich uszkodzeń pokrowca bitumicznego powyżej 3cm (wraz z remontem/ naprawą/wzmocnieniem kpl. podbudowy), w ilości 1 200,0 m2 Ww. ilości robót są wielkościami przewidywanymi w celu określenia wynagrodzenia umownego. Odbiorowi będą podlegały faktycznie wykonane ilości robót, które będą rozliczane wg zasad określonych w §4 wzoru umowy – wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Lokalizacja prac Roboty remontowe będą prowadzone na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Warka. Wykaz dróg w gminie o nawierzchni bitumicznej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: 1)Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. 2)Wykonania odpowiedniego projektu organizacji ruchu uzgodnionego z inspektorem nadzoru i zatwierdzonego przez Zarządcę Ruchu Drogowego, dla danej drogi. 3)Współpracy z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 4)Przystąpienie w nieprzekraczalnym terminie 2 (dwóch) dni do realizacji prac zmierzających do przywrócenia stanu umożliwiającego poprawne i bezpieczne korzystanie z dróg od momentu pisemnego zgłoszenia faxem lub e-mailem przez Zamawiającego zakresu remontu/konserwacji uszkodzonych nawierzchni dróg. 5)Zabezpieczenia uszkodzonych elementów nawierzchni przed możliwością dalszego pogorszenia się ich stanu poprzez eksploatację w stanie uszkodzenia, oznaczenia odcinków, których eksploatacja zagraża bezpieczeństwu użytkowników – zgodnie z przepisami kodeksu drogowego i przepisami wykonawczymi. 6)Oznakowania uszkodzonych elementów nawierzchni jezdni zagrażających bezpieczeństwu ruchu pojazdów lub pieszych (np. głębokie ubytki, załamania nawierzchni, zapadliska, itp.) Wykonawca winien oznakować w okresie maksymalnie 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia i naprawić maksymalnie do 12 godzin. 7)Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa dla osób wykonujących prace remontowe i osób trzecich. 8)Odpowiedzialności za jakość prac oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi zawartymi w STWiOR, realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 9)Wykonanie zamówienia podczas dni bezdeszczowych oraz jeżeli prognozowana w dniu poprzednim temperatura o godz. 6.00 nie będzie niższa niż 5°C. 10) Prowadzenia książki obmiarów wykonanych prac. 11)Przekazania Zamawiającemu wykazu kontaktowych numerów telefonów i numeru faksu oraz adresu e-mail w celu sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12)Umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom organu nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo budowlane. Udostępni im dane i informacje wymagane tą ustawą oraz dokumenty dotyczące wbudowanych materiałów (aprobaty, atesty, dowody dostawy, itp.). 13)Przygotowania obiektów i wymaganych dokumentów odbiorowych (1 egz. – w tym wykaz wykonanych remontów) z podziałem na poszczególne drogi i rodzaje robót niezbędnych do dokonania odbioru przez Zamawiającego. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. 14)Zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach. 15)Utrzymania terenu robót w należytym porządku (między innymi utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych – usuwanie gruzu, ziemi i odpadów), zabezpieczenia placu budowy w czasie prowadzenia prac oraz przestrzeganie przepisów BHP. 16)Zapewnienia kierownictwa nad robotami przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje/uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2017 poz. 1332) w specjalności drogowej bez ograniczeń. 17)Zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. 18)Zapewnienia własnym staraniem i na swój koszt, na czas budowy, wszelkich mediów i usuwania odpadów oraz ponoszenia kosztów tych mediów i usuwania odpadów. 19)Pokrycia wszelkich ewentualnych szkód powstałych z winy Wykonawcy podczas realizacji zamówienia. W razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części bądź kradzieży urządzeń i materiałów naprawia je niezwłocznie i doprowadza do stanu poprzedniego Wykonawca. 20)Ponoszenia odpowiedzialności za szkody i straty w robotach spowodowane przez Wykonawcę przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 21)Ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją prac. 22)Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 23)Informowania inspektora nadzoru o terminie zakończenia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)Roboty bitumiczne – co najmniej 2 osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia. b)Obsługa maszyn budowlanych przeznaczonych do realizacji niniejszego zadania – co najmniej 1 osoba. -Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz w/w osób. -Wykonawca zobowiązuje się, że w/w pracownicy będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 108). -Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z w/w pracownikami. -Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z w/w pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zadania, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 6 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach