Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych i ulic na terenie miasta i gminy Grójec

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 643 091 , fax. 486 642 103
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47
    05600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 486 643 091, fax. 486 642 103
    REGON: 67022331000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych i ulic na terenie miasta i gminy Grójec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta i gminy Grójec Zakres robót obejmuje w szczególności: • Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi AC 11S grub. 4 – 6 cm – 2 700,00 m2 • Remonty cząstkowe nawierzchni emulsją asfaltową i grysami – 1 700,00m2 • Remont innych elementów pasa drogowego tj. krawężników, regulacja studni i zaworów urządzeń podziemnych • Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami – 3000,00 m2 • Inne roboty dodatkowe i uzupełniające
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 13 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach