Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych gruntowych, tłuczniowych na terenie Gminy Myślibórz w miejscowościach Sulimierz, Sitno, Ławy

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 472 061 , fax. 957 473 363
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 472 061, fax. 957 473 363
    REGON: 52976900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych gruntowych, tłuczniowych na terenie Gminy Myślibórz w miejscowościach Sulimierz, Sitno, Ławy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Myślibórz. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część 1: Remont odcinka drogi na działce o nr ewid. 595 w miejscowości Sulimierz Zakres zamówienia dla części 1 obejmuje: • odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, • profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, • nawierzchnia z tłucznia kamiennego /d=0/31,5/ warstwa górna z tłucznia o grubości minimum 7 cm po zagęszczeniu, • nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna - każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu krotność 3, • wykonanie warstwy górnej pobocza szerokości 0,75 m o grubości po zagęszczeniu 10 cm. Część 2: Remont odcinka drogi na działce o nr ewid. 1 w miejscowości Ławy Zakres zamówienia dla części 2 obejmuje: • odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, • nawierzchnia poboczy – ścięcie poboczy do szerokości 1,0 m, • profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, • wykonanie warstwy z tłucznia kamiennego /d=0/31,5/ w miejscach zaniżenia profilu drogi, • wykonanie warstwy górnej pobocza szerokości 0,75 m o grubości po zagęszczeniu 10 cm. Część 3: Remont odcinka drogi na działce o nr ewid. 152/3 w miejscowości Sitno Zakres zamówienia dla części 3 obejmuje: • odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, • mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głębokości 20 cm z odkładem w celu ponownego wbudowania, • wykonanie koryta na poboczu 10 cm głębokości koryta z odkładem o szerokości 0,75 m, • profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, • instalacja geotkaniny separująco-wzmacniającej wytrzymałości minimum 35 kN na całej szerokości jezdni i poboczy, • nawierzchnia z tłucznia kamiennego – wykonana z materiału z odkładu grubości 15 cm, • nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia kamiennego /d=0/31,5/ grubość po zagęszczeniu 5 cm, • wykonanie warstwy górnej pobocza szerokości 0,75 m o grubości po zagęszczeniu 10 cm – materiał z odkładu. Dokumentacja dostarczana przez zamawiającego: 1) Szczegółowe specyfikacje techniczne (załącznik nr 10); 2) przedmiary robót (załącznik nr 11). Do obowiązków wykonawcy należy między innymi: 1) zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy dla potrzeb wykonawcy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót; 2) zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy, warunków bezpieczeństwa pracy i osób, ochrony ppoż; 3) oznaczenie terenu budowy i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji; 5) używanie sprzętu do wykonania robót sprawnego technicznie, dostosowanego do używanych materiałów, warunków wykonywania robót i zapewniającego wysoką jakość robót. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 –Kodeks pracy. Ponadto Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych wykonujących prace związane z niemechanicznym profilowaniem drogi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz do wykonywania prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w „Opisie przedmiotu zamówienia”, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace w/w osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy sporządzony zgodnie z rozdz. VII ust. 3 SIWZ (załącznik nr 1); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. W/w formularz należy złożyć w oryginale. 2) tabele elementów ceny ryczałtowej (TER); W/w tabele należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 2 i 3). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z rozdz. XI ust. 4 pkt 2, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów: wzór przykładowego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 7. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IX pkt 1 SIWZ); W/w pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach