Gmina Tuchola ogłasza przetarg
- Adres: 89500 Tuchola, pl. Zamkowy
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
- Data zamieszczenia: 2017-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
pl. Zamkowy 1
89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
REGON: 9235115600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic mieszanką mineralno – asfaltową z recyklera na terenie miasta i gminy Tuchola w latach 2017-2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic masą mineralno – asfaltową z recyklera na terenie miasta i gminy Tuchola w latach 2017 -2018. roku. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z załączoną Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Gotowość przystąpienia do robót od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego: 2 dni. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, opis przedmiotu zamówienia. Oferent określi cenę netto bez podatku VAT i brutto z podatkiem VAT za naprawę nawierzchni: - przy głębokości uszkodzenia do 6 cm – za 1 m2 - za każdy następny cm głębokości uszkodzenia – za 1 m2 Przewidywana wielkość zamówienia: naprawa nawierzchni przy głębokości uszkodzenia do 6 cm w 2017r. – około 300 m2, w 2018r. – około 250 m2 oraz naprawa nawierzchni za każdy następny cm gł. uszkodzenia: w 2017r. – około 2500 m2, w 2018r. –około 2400 m2. Wzór do obliczenia ceny oferty: Wartość oferty = A x 300m2 + (A x 2500 m2 + B x 2500 m2) + A x 250m2 + (A x 2400 m2 + B x 2400 m2) A – cena netto przy głębokości uszkodzenia do 6 cm w zł./1m2 B – cena netto za każdy następny cm głębokości uszkodzenia w zł./1m2 Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl. 3.1 Oferty częściowe Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.2 Oferty wariantowe i umowy ramowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 3.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym - załącznik nr 10 do SIWZ. 3.4 Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.5 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.6 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.1 Zamówienia z wolnej ręki: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20 % wartości zamówienia podstawowego. 3.7 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 3.2 Informacja o podwykonawcach Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. – załącznik nr 2 – formularz oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100), z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.3.2017.AS – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic mieszanką mineralno – asfaltową z recyklera na terenie miasta i gminy Tuchola w latach 2017-2018” 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia: 02.02.2017 r., godz. 10:00. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa ul. Kasztanowej w Żninie”.
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrowa
Dodano: 2024-07-10 - Przebudowa drogi gminnej nr 130227C w miejscowości Dobrylewo
Dodano: 2024-06-20 - Budowa dwóch odcinków drogi leśnej pożarowej nr 22 o łącznej długości 5540 m.
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Otmianowo
Dodano: 2024-06-04 - KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
Dodano: 2024-04-30 - Budowa drogi leśnej gruntowej nr 0051 w Leśnictwie Przedbórz i Kurzebiela
Dodano: 2024-01-13 - Rozbudowa drogi gminnej nr 160227C Służewo-Broniszewo-Goszczewo, Gmina Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2024-01-12 - Wykonanie robót budowlanych związanych z budową ścieżki pieszo-rowerowej Seroczki – Zakrzewo.
Dodano: 2023-12-28 - „Roboty budowlane – utrzymanie przejezdności dróg, utwardzenie parkingu i wymiana 4 kotłów CO”
Dodano: 2023-11-17