Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego.

Powiatowy Zarząd Dróg w Żyrardowie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Jaktorowska 53
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Żyrardowie
    Jaktorowska 53
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    REGON: 750152172
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową przy użyciu remontera na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego. Ilość materiałów do wbudowania – 300 Mg.Szczegółowy zakres robót zawiera:- Oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota);- Spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca;- Wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową;- Wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej;- Zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm;- Zamiatanie – usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku. Do wykonania zadania nr 1 Zamawiający wymaga użycia grysów bazaltowych płukanych o frakcji np. 2/5, 5/8, 8/11 mm i kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej rodzaju C 69 B3 PU. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +15°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +10°C. Remont nawierzchni rozliczany będzie wg faktycznie wbudowanych ilości materiałów (grysy + emulsja). Na bieżąco zakres robót będzie wskazany i odbierany przez przedstawicieli zamawiającego. Każdorazowo wykonawca zobowiązany będzie do wskazania przedstawicielowi zamawiającego miejsca robót i uzyskania pozwolenia na przystąpienie do robót w zależności od warunków atmosferycznych oraz będzie zobowiązany do powiadomienia o zakończeniu robót w danym dniu celem sprawdzenia ilości wyrobionego materiału.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Remont cząstkowy spękań siatkowych metodą pojedynczego powierzchniowego utrwalenia na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego – 10000 m2. Szczegółowy zakres robót zawiera:- Remont cząstkowy spękań siatkowych metodą pojedynczego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysem bazaltowym płukanym o frakcji 2/5 w ilości 8 dm3/m2 z dowozem kruszywa i emulsji na odl. około 15 km – 10000 m2. Do wykonania zadania nr 2 Zamawiający wymaga użycia grysów bazaltowych płukanych o frakcji 2/5 i kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej modyfikowanej rodzaju C 69 BP3 PU. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +15°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +10°C. Remont nawierzchni rozliczany będzie wg faktycznie wykonanych m2 (metr kwadratowy). . Na bieżąco zakres robót będzie wskazany i odbierany przez przedstawicieli zamawiającego. Każdorazowo wykonawca zobowiązany będzie do wskazania przedstawicielowi zamawiającego miejsca robót i uzyskania pozwolenia na przystąpienie do robót w zależności od warunków atmosferycznych oraz będzie zobowiązany do powiadomienia o zakończeniu robót w danym dniu celem sprawdzenia ilości wykonanych m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości:2.1. dla zadania nr 1 w wysokości: 2.000,00 zł.,słownie: dwa tysiące złotych 00/100.2.2. dla zadania nr 2 w wysokości: 1.000,00 zł.,słownie: jeden tysiąc złotych 00/100.3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:1) w pieniądzu,2) w gwarancjach bankowych,3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 oraz z 2022 r., poz. 807 i 1079).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Bank: BNP Paribas Bank Polska SA ul. Kasprzaka 2, 01-211 WarszawaNumer: 79 1600 1462 1808 5836 4000 0003z adnotacją: "wadium - Nazwa zadania "5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.10. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą,2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę:- nie mniejszą niż 210.000,00 zł. brutto, jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1;- nie mniejszą niż 120.000,00 zł. brutto, jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 2;- nie mniejszą niż 330.000,00 zł. brutto, jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1 i 2.4) zdolności technicznej lub zawodowej;a) zdolność technicznaWarunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał:Dot. zadania nr 1:co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową przy użyciu remontera, o wartości nie mniejszej niż 210.000,00 zł. brutto.Dot. zadania nr 2:co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na:- remoncie cząstkowym spękań siatkowych pojedynczym powierzchniowym utrwaleniem;lub:- pojedynczym powierzchniowym utrwaleniu:lub:- podwójnym powierzchniowym utrwaleniu,o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł. brutto.Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obydwa zadania jednocześnie, winien wykazać, że posiada doświadczenie niezbędne do realizacji każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi powyżej dla każdej części zamówienia.Dot. zadania nr 1:Do wykonania zadania nr 1 Zamawiający wymaga użycia specjalnego remontera (min. 2 szt.), wprowadzającego pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia.Remonter powinien posiadać wysięgnik z głowicą roboczą z przodu lub z tyłu pojazdu, obsługiwaną przez operatora z poziomu remontowanej nawierzchni.Zasobnik na grys min. 8 Mg.Dot. zadania nr 2:Do wykonania zadania nr 2 Zamawiający wymaga użycia kombajnu drogowego (zestaw zespolony skrapiarka + rozsypywacz grysu), z elektronicznym sterowaniem i rejestracją rzeczywistego wydatku lepiszcza, zbiornik min. 10.000l z podgrzewaniem do emulsji i zasobnik min. 8m3 na grys, szerokość robocza: min. 0,3m, max. 3m – 1 szt., szczotka mechaniczna – 1 szt., walec drogowy ogumiony – 1 szt.b) Zdolność zawodowa:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:Kierownik Budowy (Przedstawiciel Wykonawcy) posiadający:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik Budowy.Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach