Przetargi.pl
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska, w roku 2023”

GMINA POBIEDZISKA ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618977174 , fax. 618977124
  • Data zamieszczenia: 2023-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA POBIEDZISKA
    Kościuszki 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 618977174, fax. 618977124
    REGON: 631258572
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska, w roku 2023”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zmówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska, w roku 2023.4.2. Szczegółowy zakres remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni obejmuje uzupełnienie ubytków o grubości uszkodzeń średnio do 5,0cm, masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni. Zamawiający planuje wbudować w roku 2023 - 300 ton masy mineralno-asfaltowej na gorąco. 4.3. Zakres prac do wykonania: wycięcie uszkodzonych /zaniżonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych\ kształtów; oczyszczenie i ewentualne osuszenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywózką rumoszu; ewentualne uzupełnienie podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem; skropienie naprawianego miejsca i zasmarowanie krawędzi emulsją asfaltową; rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej zagęszczenie ułożonej warstwy mieszanki mineralno – asfaltowej przy użyciu walca o masie min. 300kg; utylizacja lub zagospodarowanie pozyskanego materiału w trakcie naprawy ubytków a w szczególności z wycięć łat w nawierzchni jezdni. 4.4. Wymagania ogólne i jakość robót:1) Umowa zostanie obowiązuje w roku 2023, od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2023 roku lub do wykorzystania planowanej ilości masy bitumicznej.2) Realizacja całego przedmiotu umowy odbywać się będzie okresowo na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, w których określone zostaną miejsca do napraw oraz osoba do kontaktu i potwierdzenia odbioru robót.3) W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt. 4) Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST D - 05.03.17), obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.5) Do potwierdzenia ilości wbudowanej masy konieczne jest okazanie dokumentu wagowego wydanego przez wytwórcę masy określającego ciężar pojazdu przed i po załadunku masą bitumiczną, z dnia załadunku. 6) W przypadku stwierdzenia ubytku o grubości uszkodzeń powyżej 5,0cm, należy sporządzić dokumentację fotograficzną wraz z podaniem wymiarów i lokalizacji wykonanej łaty.7) Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego oznakowania odcinka drogi, na którym prowadzone będą roboty.8) Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń.9) Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie.4.5. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic.4.6. Zamawiający wymaga udzielenia maksymalnie 48 godzinnego czasu reakcji podjęcia realizacji zlecenia przez Wykonawcę. Czas mierzony będzie od momentu wysłania do Wykonawcy zlecenia realizacji robót polegających na równaniu i profilowaniu dróg i ulic do przybycia na miejsce i podjęcia się wykonania zlecenia. (Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert – Rozdział 19 SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.8.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.8.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.8.1.4. zdalności technicznej lub zawodowej:8.1.4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowych nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg. Wartość każdej z wymaganych robót – nie może być mniejsza niż:100 000,00 zł brutto.Uwaga ! Przez zamówienie wykonane należy rozumieć: zamówienia rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie). Zamówienia zakończone w ww. okresie to zamówienia, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót o mniejszej wartości celem uzyskania wartości referencyjnej wskazanej w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach