Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją w ciagach dróg powiatowych na terenie Powiatu Nyskiego

Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
    Piastowska 33
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
    REGON: 53141222000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją w ciagach dróg powiatowych na terenie Powiatu Nyskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu nyskiego w ilości 390,0 ton. Do wykonania remontów cząstkowych należy stosować kruszywa bazaltowe płukane. - Grysy bazaltowe 2-5, - Grysy bazaltowe 5-8 - Kationowa emulsja asfaltowa modyfikowana polimerami. Remont nawierzchni rozliczony będzie następująco: Wyliczona będzie wartość wbudowanej masy z zastosowaniem ceny obliczonej na podstawie: Ceny jednostkowej za 1 tonę/masy + podatek VAT 23% Zakres i lokalizację robót określi Zamawiający. Dyspozycję do wykonania robót przekazuje Zamawiający. Realizacja robót uzależniona od warunków pogodowych. § 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. § 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót .Wykonawca dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmiany organizacji ruchu na czas prowadzonych robót i będzie utrzymywał na jego podstawie oznakowanie w trakcie realizacji robót. 4) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 5) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U z 2018r. poz.992 z póź.zm), 6) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach