Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Szydłowieckiego

Powiat Szydłowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Szydłowiecki
    pl. M. Konopnickiej 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Szydłowieckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Szydłowieckiego polegający na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu masy mineralno-bitumicznej oraz emulsji asfaltowej i grysów (oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, dokładne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca, skropienie powierzchni emulsją asfaltową, rozsypanie grysu, zagęszczenie i usunięcie nadmiaru grysu). Remont przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej – naprawa płytkich uszkodzeń do głębokości 2 cm Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - naprawa średnich uszkodzeń nawierzchni o głębokości powyżej 2 cm – 1 500 m2 Remont przy użyciu masy mineralno-asfaltowej: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej polegający na: - sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej - wykonaniu nakładek z mieszanki min.-asfalt. o grubości warstwy 4 cm (minimalne powierzchnie nakładek od 20,0 m2) – 2 500 m2 Uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni przy użyciu masy zalewowej (bez frezowania) – 200 m 2.2 Zamówienie obejmuje: Zadanie obejmuje następujące roboty: Szacunkowy zakres robót: - ok. 2 500 m2 remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej - ok. 2 500 m2 remont przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów - ok. 200 m uszczelnienie spękań podłużnych i poprzecznych przy użyciu masy zalewowej Szacunkowy zakres robót został ustalony na podstawie stanu realizacji prac w tym zakresie w roku ubiegłym. 2.3 Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze i kosztorysie ofertowym, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 8 i 9 do niniejszej specyfikacji. Rzeczywisty zakres robót do wykonania ustalany będzie na bieżąco w oparciu o prowadzone przeglądy ulic i wynikające stąd potrzeby. 2.4 Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach ww. zamówienia podane jest w przedmiarze i w druku kosztorysu ofertowego stanowiącym zał. nr 9 do niniejszej specyfikacji. a) W ramach wyszczególnionych w ww. kosztorysie robót należy wykonać również: - wszelkie roboty-prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej; - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (projektu umowy, specyfikacji technicznej, kosztorysu ofertowego). b) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. c) Wyroby budowlane, o których mowa w § 3 ust. 4 pkt 2 niniejszej specyfikacji, powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej. Materiały, urządzenia, o których mowa w § 3 ust. 4 pkt 2 niniejszej specyfikacji, powinny odpowiadać wymaganiom ustalonym w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym. d) Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji robót Wykonawca wywiezie poza teren robót i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.). e) Wykonawca będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w specyfikacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz kosztorysem ofertowym. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach podanych w zdaniu poprzednim należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm, przepisów Prawa budowlanego oraz zasad wiedzy technicznej. Zamawiający każdorazowo przed rozpoczęciem robót opracuje przedmiar robót, określający bieżący zakres prac opracowany w oparciu o przeglądy dróg i wynikające stąd potrzeby. Zamawiający zlecał będzie wykonanie robót stosownie do posiadanych środków finansowych. Zamawiający będzie realizował zamówienie do wysokości kwoty zabezpieczonej w budżecie Powiatu Szydłowieckiego na 2020 r. na realizację przedmiotowego zadania. 2.5 W przypadku użycia w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach, Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowej specyfikacji techni. robót i przedmiarze stanowiących zał. nr 8 i 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.16. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać́ w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach