Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg
- Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
- Data zamieszczenia: 2020-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
Żeromskiego 3
24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
REGON: 43102926300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, tj. na terenie trzech obwodów drogowych: w Bełżycach, Bychawie i Garbowie, przy użyciu grysów dolomitowych i emulsji asfaltowej, według bieżących potrzeb Zamawiającego i obejmują wykonanie: a)remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji asfaltowej i grysów dolomitowych (oczyszczenie, wypełnienie ubytku grysami i emulsją asfaltową, wałowanie, uprzątnięcie terenu prowadzonych prac) – szacunkowa wielkość zamówienia: 756 ton wbudowanego materiału (grys łącznie z emulsją); b)do realizacji umowy Zamawiający będzie wymagał użycia grysów dolomitowych płukanych fr. 2-5 mm, w zakresie 30% realizowanej danej części zamówienia, oraz wskaże na którym odcinku drogi należy je wbudować; c)realizacja tego zamówienia to sukcesywne wykonywanie zakresu robót opisanych w kosztorysie ofertowym według bieżących potrzeb Zamawiającego; d)ilości remontów do specyfikacji określono szacunkowo na podstawie zapotrzebowania przedstawionego przez Kierowników poszczególnych Obwodów Drogowych; e)wymagany okres gwarancji – min. 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 2.Zamawiający wymaga, ale przedmiot zamówienia został wykonany przy użyciu remontera (sprzęt do napraw i remontów powierzchniowych uszkodzeń nawierzchni, w tym wybojów, w postaci samojezdnych zautomatyzowanych, elektronicznie sterowanych remonterów drogowych wyposażonych w co najmniej 2 zasobniki na kruszywo i zbiornik na emulsję asfaltową). Zbiornik winien posiadać sprawne urządzenia grzewcze, w celu podgrzewania emulsji do temperatury 50÷60°C (70 °C). Maszyna winna być wyposażona wysokowydajną sprężarkę powietrza do oczyszczania uszkodzeń i w zależności od typu także i wbudowywania kruszywa z emulsją. 3.Zamówienie, za względu na rozległy obszar objęty zamówieniem podzielone zostało na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, maksymalnie na dwie części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert odpowiednio dla danej części w wysokości: Część 1 zamówienia: 1 600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset i 00/100). Część 2 zamówienia: 1 600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset i 00/100). Część 3 zamówienia: 1 600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset i 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego numer 78 1160 2202 0000 0003 5375 2580 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: BiZP.2720-04/2020”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale do oferty. 5.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1.gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych; 2.okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.określone będą: nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta /poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 4.zawierać będzie określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 5.określona będzie kwota gwarancji/poręczenia, 6.zawierać będzie termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 7.znajdzie się: bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 6.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1.poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 2.poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 9.2 SIWZ, Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Powiat Lubelski - Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, 24-200 Bełżyce ul. Żeromskiego 3. UWAGA: 1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24 kwietnia 2020r., do godziny 10:15.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) – odpowiednio dla wybranej/ych części zamówienia (max. 2 części) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W cenę oferty należy wkalkulować koszt opracowania projektu organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami. W/w projekt czasowej organizacji ruchu będzie wymagany do przedłożenia Zamawiającemu, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. 3.Kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) - odpowiednio dla danej części zamówienia. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikało z dokumentów załączonych do oferty. 6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 7.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, winien dołączyć do oferty, w szczególności, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8.Oświadczenie w zakresie RODO (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 9.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4. i 5. powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Jastków
Dodano: 2024-04-22 - UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA ŁUKÓW W 2024 ROKU.
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej oraz likwidacja przełomów na terenie miasta Biała Podlaska.
Dodano: 2024-02-20 - Remonty dróg miejskich w 2024 roku
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3531L w miejscowościach Chodywańce i Żurawce Osada
Dodano: 2023-12-05 - Remont drogi gminnej nr 104521L we wsi Sajczyce - Gmina Sawin
Dodano: 2023-11-02 - Zamówienie podobne do Umowy Nr 2/RB/2021 z dnia 17.03.2021 r. polegające na wykonaniu w 2023 r. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwaniu skutków przełomów na Drodze wojewódzkiej 813...
Dodano: 2023-10-27 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2023 r.
Dodano: 2023-10-10 - Remont drogi powiatowej nr 3544L od km 2+486 do km 3+176 i od km 3+379 do km 3+850 w miejscowości Chyże
Dodano: 2023-09-20 - Remont drogi gminnej nr 106948 L w miejscowości Radawiec Duży
Dodano: 2023-08-18