Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg
- Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
- Data zamieszczenia: 2019-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
Żeromskiego 3
24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
REGON: 43102926300000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach”. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, tj. na terenie trzech obwodów drogowych: w Bełżycach, Bychawie i Garbowie, przy użyciu grysów dolomitowych i emulsji asfaltowej, według bieżących potrzeb Zamawiającego i obejmują wykonanie: a) remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji asfaltowej i grysów (oczyszczenie, wypełnienie ubytku grysami i emulsją asfaltową, wałowanie, uprzątnięcie terenu prowadzonych prac) – szacunkowa wielkość robót: 878 ton wbudowanego materiału (grys łącznie z emulsją), b) remonty cząstkowe należy wykonać przy pomocy remonterów, c) Zamawiający będzie wymagał użycie grysów dolomitowych płukanych fr. 2-5 mm, w 30% zakresie realizowanej danej części zamówienia i wskaże na którym odcinku drogi należy je wbudować, d) realizacja tego zamówienia to sukcesywne wykonywanie zakresu robót opisanych w kosztorysie ofertowym według bieżących potrzeb Zamawiającego, e) ilości remontów do specyfikacji określono szacunkowo na podstawie zapotrzebowania przedstawionego przez Kierowników poszczególnych Obwodów Drogowych, f) wymagany okres gwarancji – min. 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. W celu prawidłowego wykonania przez Wykonawcę w/w zadania, następnie jego odbioru przez Inspektora nadzoru, Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: remonter (sprzęt do napraw i remontów powierzchniowych uszkodzeń nawierzchni, w tym wybojów, w postaci samojezdnych zautomatyzowanych, elektronicznie sterowanych remonterów drogowych wyposażonych w co najmniej 2 zasobniki na kruszywo i zbiornik na emulsję asfaltową. Zbiornik winien posiadać sprawne urządzenia grzewcze, w celu podgrzewania emulsji do temperatury 50÷60°C (70 °C). Maszyna winna być wyposażona w wysokowydajną sprężarkę powietrza do oczyszczania uszkodzeń i w zależności od typu także i wbudowywania kruszywa z emulsją – 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert odpowiednio dla danej części w wysokości: Część 1 zamówienia: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); Część 2 zamówienia: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100); Część 3 zamówienia: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego numer 78 1160 2202 0000 0003 5375 2580 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: BiZP.2720-10/19”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu – wg załącznika Nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.9, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – odpowiednio dla wybranej/ych części zamówienia (max. 2 części) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Kosztorys ofertowy - odpowiednio dla danej części zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikało z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument ten należy załączyć w formie oryginału do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
Dodano: 2024-05-24 - Remont nr 1 kruszywem z zamówienia nr 1 cz. 2 art. 214 ust. 1 pkt 7
Dodano: 2024-05-23 - "Przebudowa drogi 1107L wraz z budową chodnika w miejscowości Krasówka i Korczówka"
Dodano: 2024-05-07 - Modernizacja drogi powiatowej nr 3276L
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Jastków
Dodano: 2024-04-22 - UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA ŁUKÓW W 2024 ROKU.
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej oraz likwidacja przełomów na terenie miasta Biała Podlaska.
Dodano: 2024-02-20 - Remonty dróg miejskich w 2024 roku
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3531L w miejscowościach Chodywańce i Żurawce Osada
Dodano: 2023-12-05 - Remont drogi gminnej nr 104521L we wsi Sajczyce - Gmina Sawin
Dodano: 2023-11-02