Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego

Powiat Kluczborski ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4185218 , fax. 0-77 4186520
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kluczborski
    ul. Katowicka 1
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 4185218, fax. 0-77 4186520
    REGON: 53141250400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia trudno jednoznacznie oszacować ilość i zakres robót budowlanych. Zamawiający w miesiącu marcu 2017 r. dokonał przeglądu dróg powiatowych i określił szacunkową ilość przewidywanych napraw nawierzchni bitumicznych. Przyjęto następujący podział dla planowanych napraw: A. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm dla ubytków w nawierzchni, których kształt w wyniku frezowania i przycięcia krawędzi przed ułożeniem masy bitumicznej zostanie doprowadzony do kształtów regularnych (wielobok) o powierzchni pojedynczego naprawianego ubytku: - do 2 m2 – szacunkowa ilość jedn. obmiarowych 143,25 m2; - od 2 do 20 m2 – szacunkowa ilość jedn. obmiarowych 1 072,00 m2; - powyżej 20 m2 – szacunkowa ilość jedn. obmiarowych 2 146,00 m2; B. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm wykonywany na szerokości pasa ruchu (1/2 szer. jezdni) lub 2 pasów ruchu tj. na całej szerokości jezdni dla długości nakładki nie mniejszej niż 30 m. Szacunkowa ilość jednostek obmiarowych to 46 388,4 m2. C. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm dla napraw wykonywanych bez wycinania krawędzi jezdni w ilości około 518,5 Mg. D.Regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych, studzienek ściekowych i zasuw – ilość wg potrzeb. Obmiar ubytków dokonany w miesiącu marcu należy traktować, jako szacunkowy. Rzeczywisty zakres robót do wykonania ustalany będzie na bieżąco w oparciu o prowadzone przeglądy stanu dróg powiatowych i wynikające stąd potrzeby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ jn.: -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), -Przedmiar robót-zestawienie szacunkowych ilości jednostek obmiarowych dla poszczególnych asortymentów robót w rozbiciu na poszczególne drogi powiatowe, -Mapa poglądowa sieci dróg powiatowych powiatu kluczborskiego. Prace towarzyszące, konieczne do uwzględnienia przy określaniu ceny jednostkowej za przedmiot zamówienia: - wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz.1729), wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji terenu robót zgodnie z przepisami BHP, zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót przewidzianych w STWiORB, - wykonanie przy udziale przedstawiciela ZDP w Kluczborku pomiarów ilości remontów cząstkowych, - uporządkowanie terenu robót itp. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.2016.290 z późn. zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami oraz z obowiązującymi Normami, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz.1570 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji, STWiORB oraz w Przedmiarze Robót-Zestawieniu. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej lub technicznej wskazane zostały nazwy handlowe lub znaki towarowe materiału bądź urządzenia technicznego to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych i zostały one podane przykładowo określając jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Oferując cenę za realizację zamówienia, Wykonawca musi brać pod uwagę również inne koszty tj.: (m. in. wizji lokalnej, uzgodnień, opłat, zabezpieczeń robót, projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzenie oraz prawidłowe i kompletne oznakowanie robót na jego podstawie, a także wszelkie inne możliwe koszty typu ubezpieczenie, zabezpieczenie, koszty związane z faktoringiem itp. oraz wszelkie ryzyka i ewentualne rabaty) związane z realizacją zamówienia, które w całości ponosi Wykonawca. 2. Niniejsze zamówienie publicznego finansowane będzie ze środków własnych Powiatu Kluczborskiego jn.: - 300 000,00 zł płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, - pozostała część płatna będzie w ramach FAKTORINGU SAMORZĄDOWEGO. Zamawiający dokona wykupu należności z tytułu zawartej przez Wykonawcę umowy faktoringu samorządowego, w terminie do dnia 19 stycznia 2018 r. Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie na zasadach faktoringu samorządowego. 3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zostały szczegółowo opisane w SIWZ oraz w projekcie umowy. 4. Termin (okres) gwarancji: 2 lata - od podpisania protokolarnie bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium. Wadium wnosi się skutecznie przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 10000,00 PLN(słownie: dziesięć tysięcy złotych i zero groszy). 2.Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w jednej lub kilku następujących formach: - Pieniądzu - wpłacając przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, na poniższy numer: Bank Spółdzielczy w Wołczynie Oddział w Kluczborku Nr: 07 8876 0009 0036 4161 2000 0004 - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - Gwarancjach bankowych; - Gwarancjach ubezpieczeniowych; - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016 r.,poz.359). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub w formie poręczenia, muszą one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem a z ich treści musi bezwarunkowo i bezpośrednio wynikać, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o którym mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie to musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści poręczenia, jako Wykonawcę (podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej, b) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c) kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa przed upływem ustalonego przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ ostatecznego terminu(dnia i godziny) składania ofert. W celu łatwiejszej weryfikacji zaleca się dołączenia do oferty kserokopii dokumentu poświadczającego wniesienie wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium – Remont cząstkowy dróg powiatowych powiatu kluczborskiego We wskazanym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest zalecane, ale niewystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.W pozostałych przypadkach tj. wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji - wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. UWAGA! Oferta niezabezpieczona wybraną przez Wykonawcę - akceptowalną przez Zamawiającego formą wadium lub w sposób nieskuteczny - zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach