Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Młyńska 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3855731 , fax. 052 3855731
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
    ul. Młyńska 5 5
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3855731, fax. 052 3855731
    REGON: 09236508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.nakielski.lo.pl/index.php?cid=117
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych powiatu nakielskiego na terenie gmin Nakło, Mrocza, Sadki, Kcynia, Szubin przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej oraz grysów i emulsji asfaltowej, według bieżących potrzeb Zamawiającego i obejmują wykonanie: a) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji asfaltowej i grysów twardych (oczyszczenie, wypełnienie ubytku grysami i emulsją asfaltową, uprzątnięcie terenu prowadzonych prac) - szacunkowa wielkość robót 40 Mg wbudowanej emulsji asfaltowej, b) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu mieszanki mineralno-bitumicznej (oczyszczenie i spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi ubytku, wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem, spoinowanie krawędzi asfaltem, uprzątnięcie terenu prowadzonych prac) - szacunkowa wielkość robót 150 Mg, c) realizacja tego zamówienia to sukcesywne wykonywanie zakresu robót opisanych w kosztorysie ofertowym według bieżących potrzeb Zamawiającego. d) Ilości remontów do specyfikacji określono szacunkowo na podstawie wykonanych remontów w ubiegłym roku. e) Zamawiający szacuje wykonanie w 2013 roku 30 % zakresu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 500,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek bankowy: Bank BS Nakło nad Notecią nr 50 8179 0009 0022 5722 2000 0030, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych (bezwarunkowo), d. gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowo), e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: a. w przypadku przelewu na rachunek zamawiającego, dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty, b. w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach należy dokument załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.nakielski.lo.pl/index.php?cid=117
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach