Gmina Murowana Goślina ogłasza przetarg
- Adres: 62-095 Murowana Goślina, pl. Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8923600, 8923601, 8923602 , fax. 618 122 140
- Data zamieszczenia: 2019-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Murowana Goślina
pl. Powstańców Wielkopolskich 9
62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
tel. 61 8923600, 8923601, 8923602, fax. 618 122 140
REGON: 52810300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.murowana-goslina.pl/zamowienia_publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH, CHODNIKÓW ORAZ REMONT CZĄSTKOWY DRÓG BRUKOWYCH ORAZ GRUNTOWYCH ZA POMOCĄ KRUSZYWA, DESTRUKTU I PROFILOWANIE NA TERENIE MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA W 2019 ROKU, WEDŁUG III CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, chodników oraz remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, chodników, a także remontu cząstkowego dróg brukowych oraz gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2019 roku, według poniższych trzech części: Część I – „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2019 roku” Część II – „Remont cząstkowy chodników na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2019 roku” Część III – „Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej i brukowej oraz profilowanie na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2019 roku" - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Obok dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, 3) oświadczenie, na podstawie art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik do formularza oferty. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, Wykonawca nie składa niniejszego oświadczenia wraz z ofertą, winien je złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp., 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 6) dokumenty POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu – stanowiące załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 7) Ponadto Wykonawca składa kosztorys ofertowy wypełniony odrębnie dla każdej składanej przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 793859P w miejscowości Czachory.
Dodano: 2024-07-17 - Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa ulicy Franciszka Krawczykowskiego w Brzezinach
Dodano: 2024-07-08 - Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku
Dodano: 2024-06-26 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie niezbędnych prac umożliwiających dostęp do drogi publicznej właścicieli działek nr 589, 1/8, 1/7
Dodano: 2024-06-24 - Budowa dróg na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce (zakres obejmuje budowę dróg oraz wodociągu na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce)
Dodano: 2024-06-21 - „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1490P w m. Nowe Brzeźno”
Dodano: 2024-06-21 - Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu – etap I
Dodano: 2024-06-12 - Rozwój powiatowej infrastruktury drogowej polegający na rozbudowie drogi powiatowej nr 1735P „Kwilcz – Miłostowo – Krzyżkówko” - etap 2
Dodano: 2024-06-11