Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg
- Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6782709 , fax. 56 6782709
- Data zamieszczenia: 2015-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
ul. Toruńska 36A 36A
87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6782709, fax. 56 6782709
REGON: 87172575700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych (asfaltowych) na drogach gminnych na terenie gminy Lubicz w roku 2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu cząstkowego dróg o nawierzchniach bitumicznych występujących w miejscowościach Lubicz Dolny, Lubicz Górny, Grębocin, Grabowiec, Gronowo, Młyniec Pierwszy, Młyniec Drugi, Mierzynek, Złotoria, Kopanino na terenie Gminy Lubicz. Zakres robót obejmuje remont cząstkowy dróg masą mineralno-asfaltową z otoczarki warstwą ścieralną grysową dla KR3 przez: a) ustawienie znaków drogowych zabezpieczających, b) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, c) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę, d) dowiezienie podgrzanego bitumu e) skropienie naprawionego miejsca, e) rozścielenie podgrzanej mieszanki mineralno-bitumicznej z otoczarki grysowej ścieralnej dla KR3 w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, f) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, g) uszczelnienie styku nawierzchni poprzez oblanie zalewą asfaltową po obwodzie ubytku, h) załadunek rumoszu, wywóz w miejsc wskazane przez Zamawiającego, i) usuniecie znaków drogowych zabezpieczających. Roboty służą utrzymaniu w należytym stanie technicznym nawierzchni jezdni i polegają na naprawie istniejących oraz nowo powstających ubytków w nawierzchniach jezdni o różnych kształtach. Zamawiający w ramach zadania przewiduje wypełnienie ubytków i wybojów o różnych powierzchniach i średniej głębokości ok. 5 cm, o łącznej powierzchni ok. 1600 m2 przez wbudowanie 200ton masy mineralno- asfaltowej warstwą ścieralną grysową z otoczarki dla KR3. Jednostką obmiaru jest 1 tona wbudowanej masy mineralno - asfaltowej z otoczarki naprawionej nawierzchni drogi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złoty 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść do dnia 17. 03. 2015 r. do godz. 10°°. Wadium można wnosić w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Polna w Laskowicach - ETAP II
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 41402C Orle - Dąbrówka Królewska od km 0+800 do km 1+000. Etap I dokończenie
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 041212C w Zaroślu
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi dojazdowej do ul. Strzałowej oraz przebudowa i remont chodnika w ciągu ul. Andresa w Toruniu
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej Pturek-Józefinka - formuła zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów Świecki na działce nr 234/11 o długości od 0 km do 1,00 km
Dodano: 2016-07-08 - Remont cząstkowy dróg powiatowych masą na gorąco w ilości do 50 ton
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
Dodano: 2016-07-06 - Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1715 C Wąbrzeźno - Lembarg w km 2+600÷4+400 na powierzchni ok. 10 080 m? poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z zastosowaniem emulsji szybkorozpadowej i kruszywa łamanego
Dodano: 2016-07-06 - .Modernizacja drogi gminnej nr 070434C w Bliznie.
Dodano: 2016-06-29