Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych na terenie Gminy Jabłonka masą bitumiczną

GMINA JABŁONKA ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JABŁONKA
    ul. 3 Maja 1
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    REGON: 491892222
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych na terenie Gminy Jabłonka masą bitumiczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w 2023 roku a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych na terenie Gminy Jabłonka masą bitumiczną o łącznej powierzchni 300 m2 i grubości 6 cm z obcięciem krawędzi ubytku piłą tarczową, skropienie połączeń – remont cząstkowy;Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości w/w robót, w szczególności niewykonania zakresu wskazanego w pkt a) do 50%.Każda sukcesywna robota /usługa powinna być zrealizowania przez Wykonawcę w terminie nie później niż do 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia.Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych6. Wymagany okres gwarancji:Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach