Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych

Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 685 480 , fax. 672 685 480
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
    ul. Gnieźnieńska 53
    62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672 685 480, fax. 672 685 480
    REGON: 57079820300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty drogowe oznaczone tytułem „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych” dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarąd Dróg w Wągrowcu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części. 3. Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w niniejszej SIWZ, w szczególności wymaganiom stawianym w : a) Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Części II SIWZ; b) przedmiarze robót; c) Specyfikacjach Technicznych, zawartych w Części IV SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, Podwykonawca(y) bądź dalszy Podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm,) wszystkie osoby wykonujące następujące czynności podczas realizacji zamówienia polegające na wykonaniu prac budowlanych dotyczących drogi, w szczególności: a)w zakresie robót ziemnych; b)w zakresie wykonywania prac związanych z budową nawierzchni asfaltowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach