Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Cysterska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
- Data zamieszczenia: 2019-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
REGON: 54805700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie gminy Wągrowiec” w tym: Część I „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie północnej części gminy Wągrowiec” (Etap I i Etap II), Część II „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie południowej części gminy Wągrowiec” (Etap I i Etap II) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Miejsce realizacji zamówienia:1.1. Część I niniejszego Zamówienia obejmuje drogi gminne Gminy Wągrowiec zlokalizowane na terenie sołectw: Toniszewo, Kaliszany, Grylewo, Oporzyn, Pawłowo Żońskie, Nowe, Kobylec, Żelice, Bukowiec, Kopaszyn, Kaliska – Micharzewo, Tarnowo Pałuckie, Bracholin, Kiedrowo, Werkowo, Kołybiec, Siedleczko, Koninek, Łukowo, Brzeźno Stare, Łekno 1.2. Część II niniejszego Zamówienia obejmuje drogi gminne Gminy Wągrowiec zlokalizowane na terenie sołectw: Rudnicze, Potulice, Runowo, Wiatrowiec, Wiatrowo, Przysieka, Przysieczyn, Łęgowo, Sienno, Długa Wieś, Łaziska, Rąbczyn, Rgielsko, Redgoszcz. 2. Zakres robót: Poniżej przewidywany zakres prac, który może ulec zmianie ilościowej w ramach poszczególnych pozycji przedmiaru: 2.1. Część I „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie północnej części gminy Wągrowiec” (Etap I i Etap II) 2.1.1. Remont emulsją asfaltową i grysami - zabezpieczenie terenu objętego robotami i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu,- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,- oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem i natryskanie emulsji asfaltowej oraz kruszywa o frakcji od 2 do 4 mm, przy użyciu remontera (patchera) drogowego,- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 350m2; 2.1.2 Remont z wypełnieniem masą mineralno – asfaltową: - zabezpieczenie terenu objętego robotami i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu,- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,- dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, - skropienie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową i uzupełnienie masą bitumiczno – asfaltową na gorąco,- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 1 500m2. 2.2. Część II „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie południowej części gminy Wągrowiec” (Etap I i Etap II) 2.2.1. Remont emulsją asfaltową i grysami - zabezpieczenie terenu objętego robotami i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu,- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,- oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem i natryskanie emulsji asfaltowej oraz kruszywa o frakcji od 2 do 4 mm, przy użyciu remontera (patchera) drogowego,- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 350m2; 2.2.2. Remont z wypełnieniem masą mineralno – asfaltową: - zabezpieczenie terenu objętego robotami i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu,- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,- dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, - skropienie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową i uzupełnienie masą bitumiczno – asfaltową na gorąco- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 1 300m2. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która jest załącznikami do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w przedmiarze robót, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w przedmiarze robót. Ilości rzeczywiste wykonywanych prac w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: • dla Części I: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w terminie do 28.05.2019r. do godz. 9:00. • dla Części II: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do 28.05.2019r. do godz. 9:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) Formularz cenowy z podaniem cen jednostkowych wykonania robót. Ceny jednostkowe należy podać do dwóch miejsc po przecinku – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r. poz. 798 ze zm.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3065P na odcinku Cienin Zaborny – Cienin Kościelny
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w obrębie ścian w budynku użyteczności publicznej w Róży Wielkiej
Dodano: 2024-04-11 - Termomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-11 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
Dodano: 2024-04-10