Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie. Zadanie nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach, Zadanie nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie

Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, Podgórzyn 62a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3020668 , fax. 052 3020668
  • Data zamieszczenia: 2016-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
    Podgórzyn 62a 62a
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3020668, fax. 052 3020668
    REGON: 09236650200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpznin.nbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie. Zadanie nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach, Zadanie nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadane nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach:wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji asfaltowej i grysów twardych (oczyszczenie, wypełnienie ubytku grysami i emulsją asfaltową, uprzątnięcie terenu prowadzonych prac) - szacunkowa wielkość robót to: 350 Mg wbudowanego materiału (zgodnie z SST na każda jednostkę emulsji dziesięć jednostek grysu),wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu mieszanki mineralno-bitumicznej (oczyszczenie i spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi ubytku, wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną wraz z wyrównaniem, zagęszczeniem i spoinowaniem krawędzi oraz, uprzątnięcie terenu prowadzonych prac) - szacunkowa wielkość robót 100 Mg masy mineralno - asfaltowej.Realizacja tego zamówienia to sukcesywne wykonywanie robót związanych z remontem według bieżących potrzeb Zamawiającego, aż do momentu wyczerpania wartości zamówienia, ilość remontów w specyfikacji określono szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót w danym asortymencie lub zmniejszenia zakresu w przypadku braku konieczności przeprowadzenia remontów. Zadane nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji asfaltowej i grysów twardych (oczyszczenie, wypełnienie ubytku grysami i emulsją asfaltową, uprzątnięcie terenu prowadzonych prac) - szacunkowa wielkość robót to: 290 Mg wbudowanego materiału (zgodnie z SST na każda jednostkę emulsji dziesięć jednostek grysu), wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu mieszanki mineralno-bitumicznej (oczyszczenie i spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi ubytku, wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną wraz z wyrównaniem, zagęszczeniem i spoinowaniem krawędzi oraz, uprzątnięcie terenu prowadzonych prac) - szacunkowa wielkość robót 100 Mg masy mineralno - asfaltowej. Realizacja tego zamówienia to sukcesywne wykonywanie robót związanych z remontem według bieżących potrzeb Zamawiającego, aż do momentu wyczerpania wartości zamówienia,ilości remontów w specyfikacji określono szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót w danym asortymencie lub zmniejszenia zakresu w przypadku braku konieczności przeprowadzenia remontów.Kolejność remontowanych dróg będzie wskazywana przez przedstawicieli Zamawiającego. Okres gwarancji na wykonane roboty: minimum 12 miesięcy od daty odbioru. Realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, SIWZ, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia, roboty emulsją i grysem należy wykonywać grysami twardymi (bazaltowymi) i emulsją asfaltową szybkorozpadową przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych) które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia, wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji asfaltowej bezpośrednio do naprawianego wyboju, roboty mieszanką mineralno bitumiczna zaleca się wykonanie masą AC8S/50/70 dostarczoną w miejsce wbudowania w termosach. Przed wbudowaniem mieszanki należy krawędź i dno wyboju spryskać emulsją. Całość zagęścić zagęszczarka lekką. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego w trakcie trwania robót. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu czasowej organizacji ruchu i stosowania jej przy realizacji zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł na każde zadanie (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). Wadium wnoszone: W pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 32 8181 0000 0001 4863 2000 0003 - z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie Zadanie nr Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem Zamawiający proponuje dołączyć do oferty,wnoszone w pozostałych formach należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: nazwa i adres Zamawiającego - Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie, Podgórzyn 62a , 88-400 Żnin, NIP: 562-15-38-164, określenie przedmiotu zamówienia, nazwę i adres Wykonawcy, termin ważności. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29.03.2016 r. do godz. 10.00. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium winno być ważne przez okres związania z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatoności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpznin.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach