Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg publicznych - gminnych na terenie Legionowa

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 41
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 00052483200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg publicznych - gminnych na terenie Legionowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych wykonywany w technologii na gorąco z zastosowaniem recyklera lub kotła transportowo-produkcyjnego i wycinaniem uszkodzonej nawierzchni ulic wykazanych w załączniku. Realizacja robót Wykonawca podejmuje działanie w oparciu o prowadzony przez siebie objazd dróg wykazanych w załączniku oraz w oparciu o zgłoszenia Zamawiającego (przekazywane przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Straż Miejską); - praca prowadzona w oparciu o objazd dróg - tryb normalny charakteryzujący się pracą ciągłą do czasu usunięcia istniejących ubytków w kolejności ujętej w przedstawionym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem robót oraz na rozliczaniu rzeczowym tygodniowym w ilości nie mniej niż 100 m2 powierzchni wyremontowanej; - prace na zgłoszenie Zamawiającego realizowane są w następujących trybach: w trybie awaryjnym kiedy naprawa nawierzchni uszkodzonej o charakterze wyboju wykonana jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia i dotyczy zakresu mniejszego niż 20 m2 powierzchni wyremontowanej; w trybie specjalnym w terminach uzgodnionych z Zamawiającym kiedy przystąpienie do napraw następuje w okresie tygodnia od zgłoszenia a zakończenie następuje w okresie 14 dni i dotyczy zakresu powyżej 100 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wpłaty wadium w w kwocie: 2.000,00 zł (słownie: (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;2) posiadają wiedzę i doświadczenie;3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej a w szczególności wykażą że:1.1. Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat remontów cząstkowych o łącznej powierzchni minimum 1.500 m2; 1.2. Dysponują specjalistycznym sprzętem: 2 recyklery lub 2 kotły transportowo-produkcyjne do masy asfaltowej, piłę do wycinania brzegów ubytków, zagęszczarkę; 1.3.Dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp); 1.5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla udokumentowania spełenienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę , o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda:1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, (załącznik Nr 3); 2)wykazu robót budowlanych w zakresie remontów cząstkowych warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania (w tym powierzchnie remontów cząstkowych w m2) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. stosowne potwierdzenie odbiorcy robót), (załącznik Nr 5); 3)pisemnego zobowiązania innych podmiotów jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca wskazał niezbędne zasoby wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, którymi będzie dysponował. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów winno zawierać oświadczenie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 4)wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, (załącznik Nr 6); 5)pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał narzędzia, urządzenia techniczne, którymi będzie dysponował. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów winno zawierać wyraźne oświadczenie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp); 6)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich uprawnień, (załącznik Nr 7); 7)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, .(załącznik Nr 8); 8)pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów winno zawierać wyraźne oświadczenie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp). 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. (załącznik Nr 4);2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie czasu przystąpienia do robót w trybie awaryjnym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach