Przetargi.pl
Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych

Gmina Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
    Plac Wolności 1 1
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
    REGON: 51074364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych, obejmujący : 1) remont cząstkowy dróg gminnych zamiejskich w następującym zakresie i wariantach : a) mieszanką mineralno-asfaltową - średnia głębokość wyboju 5 cm - 100,0 m2, b) powierzchniowe utrwalenie przy pomocy grysów - rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - 100,0 m2, c) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów - wyboje o głębokości 1,5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca - 200,0 m2, d) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów - za dalsze 0,5 cm do 5 cm głębokości wyboju z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca - 200,0 m2, e) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 10,0 m, f) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 10,0 m, g) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 10,0 m2, h) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 10,0 m2, i) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 3,0 szt. 2) remont cząstkowy ulic i placów gminnych w mieście Nidzica w następującym zakresie i wariantach : a) mieszanką mineralno-asfaltową - średnia głębokość wyboju 5 cm - 400,0 m2, b) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów - wyboje o głębokości 1,5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca - 150,0 m2, c) powierzchniowe utrwalenie - za dalsze 0,5 cm do 5 cm głębokości wyboju przy pomocy grysów z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca - 150,0 m2, d) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 200,0 m2, e) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów - rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - 100,0 m2, f) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 30,0 m2, g) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin - 30,0 m2, h) remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 30,0 m2, i) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 30,0 m2, j) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 10,0 m, k) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 10,0 m, l) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 5,0 szt., ł) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 5,0 szt., m) roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - 50, m2, n) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 30,0 m2. Zakres i sposób wykonania zamówienia określają: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ < OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE art.11 ust.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadanie wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuację ekonomiczną i finansową i złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia i złożą wraz z ofertą stosowne oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt. IV SIWZ nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń według formuły Spełnia-Niespełnia .Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia żądanych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 (dot. wykazu robót) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 (dot. wykazu robót) ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenia zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku, jeżeli wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później jak w dniu upływu terminu składania ofert, nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca jest także zobowiązany wykazać, że nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wykonawca także wykaże, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 2 i 3 (dot. oświadczenia z art. 24 ust. 1 Pzp i odpisu z właściwego rejestru). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione do spełnienia warunku zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, opinie, protokoły odbioru, itp.), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach