Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami oraz masą bitumiczną z recyklera i masą bitumiczną na gorąco

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ignacego Paderewskiego 233
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 4648257 , fax. 0-56 4648257
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Ignacego Paderewskiego 233 233
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 4648257, fax. 0-56 4648257
    REGON: 87113275000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami oraz masą bitumiczną z recyklera i masą bitumiczną na gorąco
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na 6 zadań i obejmuje: Zadanie nr 1: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gminy Grudziądz, w ilości łącznej do 9.000 m2 Zadanie nr 2: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gminy Łasin, w ilości łącznej do 8.500 m2 Zadanie nr 3: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Gruta i Świecie nad Osą, w ilości łącznej do 9.000 m2 Zadanie nr 4: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Radzyń Chełmiński i Rogóźno, w ilości łącznej do 9.000 m2 Zadanie nr 5: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną z recyklera na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 70 ton Zadanie nr 6: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 500 ton Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu grudziądzkiego polegający na likwidacji wybojów i uszkodzeń nawierzchni w trybie pilnym (pozimowej) w ramach zadania nr 5 wykonywany będzie masą bitumiczną z recyklera z terminem realizacji do dnia 15 kwietnia 2015 r. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco w ilości łącznej do 500 ton Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować w terminie do dnia 15 maja 2015 r. Zamawiający wymaga aby remont powierzchni powyżej 25 m2 wykonywany był przy użyciu układarki mas bitumicznych i skrapiarki. Prace związane z remontem nawierzchni dróg w ramach zadania nr 5 i 6 polegać będą na: - obcięciu krawędzi uszkodzenia; - oczyszczeniu uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i wody; - skropieniu dna i krawędzi gorącą emulsją asfaltową; - rozłożeniu mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia; - zagęszczeniu rozłożonej mieszanki; - uszczelnieniu miejsc łączenia emulsją asfaltową; - wywiezieniu rumoszu Zamawiający wymaga aby zadania nr 1-4 były realizowane remonterem drogowym - patcherem zamontowanym na pojeździe samochodowym o nośności powyżej 10 ton. Całkowicie wyklucza się zastosowanie innych technologii. Zamawiający wymaga aby wykonawca udokumentował posiadanie co najmniej jednego remontera na każde z zadań, na które złoży ofertę. Jedynym dokumentem określającym ilość wybojów i ubytków do zlikwidowania emulsją asfaltową i grysami a także powierzchnię przeznaczoną do remontu masą z recyklera oraz masą bitumiczną na gorąco jest przedmiar robót dokonany przez pracowników PZD bezpośrednio przed rozpoczęciem prac. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację zamówienia w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia przez Zamawiającego. W przypadku wykonywania więcej niż 1 zadania Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia robót jednocześnie na terenie przypadającym na każde zadanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 17.800,00 zł słownie: siedemnaście tysięcy osiemset złotych 00/100 łącznie na wszystkie zadania. W przypadku złożenia ofert częściowych wadium wyniesie: Zadanie nr 1 - 3.200,00 zł Zadanie nr 2 - 2.600,00 zł Zadanie nr 3 - 3.000,00 zł Zadanie nr 4 - 3.000,00 zł Zadanie nr 5 - 500,00 zł Zadanie nr 6 - 5.500,00 zł Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 53 9500 0008 0007 1794 2000 0005

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach