Gmina Olesna ogłasza przetarg
- Adres: 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 034 3597841-44 w. 204 , fax. 034 3597283
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olesna
ul. Pieloka 21 21
46-300 Olesno, woj. opolskie
tel. 034 3597841-44 w. 204, fax. 034 3597283
REGON: 00052572500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej, polegający na: Zadanie częściowe nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych z wycinaniem krawędzi dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olesno. Remonty należy wykonywać masą bitumiczno na gorąco z wycięciem krawędzi i posmarowaniem łat bitumem; Zadanie częściowe nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych bez wycinania krawędzi mieszanką grysowo - emulsyjną przy użyciu remontera typu patcher na terenie Miasta i Gminy Olesno. 2. Szacunkowa powierzchnia dróg przeznaczona do remontu na terenie miasta i sołectw: Zadanie częściowe nr 1 - remont cząstkowy z wycinką na powierzchni do 1000 m2 - głębokość ubytków 4 cm; - remont cząstkowy z wycinką na powierzchni do 400 m2 - dalszy 1 cm grubości warstwy. Zadanie częściowe nr 2 - remont mieszanką grysowo-emulsyjną remonterem typu patcher w ilości do 300 Mg - głębokość ubytków 3-5 cm. 3. Powiadomienie wykonawcy o remoncie odbywać się będzie telefonicznie. 4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia. 5. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 6. Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Krzysztof Dydyna - Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Oleśnie, pok. 107, ul. Pieloka 21 w godz. 7.30 - 15.00, tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 207. 7. Gwarancja - na wykonanie przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy. 8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do każdorazowego zważenia dostawy (dotyczy tylko zamówienia częściowego b) przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w obrębie Gminy Olesno oraz do przedstawienia dokumentu z przeważenia dostawy w siedzibie Zamawiającego. 9. Wykonawca winien wkalkulować koszty, o których mowa w punkcie 8 w ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Obowiązek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Obowiązek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz prac odpowiadający swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji). 6.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6.3 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1(zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji). 6.4 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji). 6.5 Wykaz prac (co najmniej dwóch) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.6 Kosztorysy ofertowe wykonawcy. Dokumenty wymagane w przypadku oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punktach 6.2 - 6.4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Dokumenty składające się na ofertę należy ułożyć wg powyższej numeracji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez oferenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu nawierzchni drogi krajowej nr 38 na terenie działania Rejonu Kędzierzyn-Koźle Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie do dnia 31.12.2019 r.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i przebudowa ul. Benisza w Kędzierzynie - Koźlu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Maków, ul. Chabrów oraz trzech dróg wewnętrznych - sięgaczy przy ul. Mickiewicza w Praszce
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i przebudowa ul. Sikorskiego
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1729 O Luboszyce - Zawada w m. Zawada - etap VI
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Maków, ul. Chabrów oraz trzech dróg wewnętrznych - sięgaczy przy ul. Mickiewicza w Praszce
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1920 O w m. Jelonki
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1326 O w m. Stare Olesno
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1952 O w m. Rzędowice
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1939 O w m. Nowe Karmonki
Dodano: 2016-06-29