Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski.

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
    REGON: 000529686
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego na drogach gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, rodzaj i ilość robót zleconych do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia opisują dokumenty: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna „SST” i Przedmiar robót, które są załącznikami do niniejszej SIWZ. 3. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 4. Wszystkie użyte w SST nazwy własne materiałów i urządzeń, ich typy i symbole są przyjęte ze względów poziomu szczegółowości wykonania w zakresie spełnienia Polskich Norm i obliczeń techniczno-eksploatacyjnych. Należy je więc traktować jako spełniające minimalne parametry techniczne. 5. Zamawiający będzie ustalał z Wykonawcą zakres robót na podstawie zleceń wysyłanych za pomocą poczty elektronicznej, obejmujących remonty poszczególnych dróg. Miejsce wykonania remontu i zakres robót wskazane będą każdorazowo przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia przystąpić do wykonania remontów zgodnie z terminem wskazanym w formularzu oferty – Formularz ofertowy (czas reakcji) oraz do zakończenia robót w terminie określonym w zleceniu. 6. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 ETAPY: 1) ETAP I (wiosenny) - od dnia przekazania placu budowy do 30 maja 2020 r. W tym okresie Wykonawca zrealizuje wszystkie roboty, które zostały zlecone przez Zamawiającego do dnia 20 kwietnia 2020 r. 2) ETAP II (letnio-jesienny) – od dnia 1 czerwca 2020 r. do 30 listopada 2020 r. /w razie potrzeby/. Wykonawca zrealizuje wszystkie roboty zlecone przez Zamawiającego po 20 kwietnia 2020 r. 7. PRAWO OPCJI 1) Zamawiający informuje, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W związku z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielony został na zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres zamówienia podstawowego opisany został za pomocą Przedmiaru Robót - Zał. 6 do SIWZ. Podane w nim ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w Ofercie. 2) W sytuacji, gdy zakres robót w ramach zamówienia podstawowego okaże się niewystarczający, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji, co oznacza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do 50 % ilości każdego rodzaju robót zawartych w Przedmiarze robót. 3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Uruchomienie opcji przez Zamawiającego skutkuje po stronie Wykonawcy obowiązkiem jej wykonania. 4) W przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego korzystania z prawa opcji, po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia aż do wyczerpania maksymalnego zakresu wynikającego z prawa opcji. 5) Zamawiający zastrzega, że zamówienie wnikające z prawa opcji realizowane będzie na warunkach zamówienia podstawowego (zgodnie z SIWZ, Ofertą Wykonawcy i Wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie określone na podstawie cen jednostkowych wskazanych w Ofercie Wykonawcy. 6) Zamawiający ma prawo skorzystania z opcji w czasie trwania umowy, co nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 7) W celu uruchomienia opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy, w formie pisemnej, oświadczenie, w którym wyrazi wolę skorzystania z prawa opcji oraz określi zakres robót. 8) Wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i SST 5. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach