Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg - nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Wilkowice w sołectwach Bystra, Meszna i Wilkowice

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2015-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg - nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Wilkowice w sołectwach Bystra, Meszna i Wilkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Gminy Wilkowice obejmujący zakres: a naprawy ubytków w warstwie ścieralnej o średniej grubości 4cm poprzez wycięcie brzegów ubytków, oczyszczenie, skropienie emulsją kationową, wypełnienie masą bitumiczną i zagęszczenie- do wykonania: gwarantowana ilość robót 2000 m2 maksymalna ilość robót 4000 m2 b naprawy wybojów w drogach poprzez wycięcie i usunięcie resztek asfaltu i starej podbudowy wykonanie nowej podbudowy, zagęszczenie - średnia gr. 10 cm oraz skropienie emulsją, uzupełnienie masą bitumiczną i zagęszczenie - średnia gr. 5 cm do wykonania: gwarantowana ilość robót: dla podbudowy 17,5 m3 - dla ułożenia mieszanki mineralno - bitumicznej 23 t, maksymalna ilość robót: dla podbudowy 35 m3; dla ułożenia mieszanki mineralno - bitumicznej 46 t. 2. Zamawiający wymaga aby użyta do wykonania przedmiotu zamówienia masa bitumiczna pochodziła z wytwórni mas bitumicznych spełniająca wymogi zawarte w Szczegółowej specyfikacji technicznej, a nie np. z recyklera. 3. Zakres prac obejmuje roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. 4. Minimalny i maksymalny zakres przedmiotu umowy określono w pkt 1. Minimalny zakres przedmiotu umowy oznacza zakres, który Zamawiający gwarantuje zrealizować w okresie trwania umowy. Realizacja przedmiotu umowy w pełnym wymiarze stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi, skorzystać w okresie trwania umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a specyfikacja techniczna - stanowiąca załącznik nr 1 do specyfikacji, b wzór umowy - stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, 6. Przedmiot zamówienia Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy na podstawie bieżącego zapotrzebowania. Polecenie wykonania danego zakresu Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy na piśmie z zastrzeżeniem terminu wykonania. 7. Wymaga się od Wykonawcy przygotowania dokumentacji odbiorowej w postaci obmiarów wykonanej roboty oraz naniesienia w terenie na poszczególnych łatach numeracji zgodnej z liczbą porządkową z obmiaru. 8. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o ceny jednostkowe ryczałtowe zawarte w ofercie wykonawcy i rzeczywiście zrealizowany zakres prac określony w książce obmiarów (w postaci tabelarycznej, z numeracją łat, z nazwami ulic, wskazaniem kilometrażu ulicy i wymiarami wykonanych łat naprawczych). 9. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 10. Ww dokumenty są załącznikami do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót będą udostępniane (wypożyczane) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą cenowo dostarczy Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy: oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierowania budową wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby Inżynierów Budownictwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji/rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach