Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych powiatu proszowickiego w 2017r., z podziałem na dwa zadania

Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32100 Proszowice, Jakubowice 75
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 862 013 , fax. 123 862 013
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice
    Jakubowice 75
    32100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 123 862 013, fax. 123 862 013
    REGON: 35157064200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych powiatu proszowickiego w 2017r., z podziałem na dwa zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych powiatu proszowickiego w 2017r., z podziałem na dwa zadania. Zakres prac obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy zastosowaniu emulsji szybkorozpadowej i grysów wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego. Zadanie 1 – Koszyce, Nowe Brzesko, Proszowice Zadanie 2 – Koniusza, Radziemice, Pałecznica Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót na bieżąco, po uprzednim uwzględnieniu z zamawiającym szczegółowego zakresu robót i ich lokalizacji, według potrzeb zamawiającego. Krawędzie remontowanej nawierzchni winny być obcięte piłą mechaniczną. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub dwa zadania. Remonty cząstkowe powinny zostać wykonane zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi z SIWZ wraz z załącznikami. Szczegółowy zakres robót określają : 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2) Kosztorys ofertowy oraz przedmiar robót Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę, osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegający na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §n1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do spowodowania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. Umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej – w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących na dzień zawarcia niniejszej umowy), za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. Umowy o pracę, Wykonawca będzie wykonywał roboty w obiekcie czynnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Kwota wadium wynosi: Zadanie I – 1.500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); Zadanie II – 1.500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Wniesienie wadium jest wymagane przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42 poz. 275, z 2008r., Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r., Nr 96, poz. 620) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Proszowice Numer 42 8597 0001 0010 0006 3311 0003. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: ”Remont cząstkowy – zadanie nr …………..”. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, przelewem należy do oferty dołączyć kserokopię wpłaty wadium w pozostałych przypadkach należy do oferty dołączyć oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą. Datą wniesienia wadium jest data i godzina uznania na rachunku zamawiającego. Zamawiający postępuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, przy zwrocie jak i zatrzymaniu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach