Przetargi.pl
Remont ciągu pieszo-jezdnego wzdłuż budynku przy ul. Maratońskiej 17 w Radomiu

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (048)3654652 , fax. (048)3654651
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    Traugutta 30/30A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (048)3654652, fax. (048)3654651
    REGON: 141100028
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągu pieszo-jezdnego wzdłuż budynku przy ul. Maratońskiej 17 w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ciągu pieszo-jezdnego wzdłuż budynku przy ul. Maratońskiej 17 w Radomiu. Zamówienie obejmuje: - podbudowę (wykonanie koryta, warstwy mrozoochronnej, wzmocnienie podłoża, rozłożenie kruszywa kamiennego), - wykonanie nawierzchni (jezdnia, miejsca postojowe z kostki betonowej, mijanki z płyt EKO), - roboty wykończeniowe (regulacja studni kanału sanitarnego, zasuw sieci wodociągowych i gazowych, ustawienie znaków drogowych, wykonanie zjazdów, renowacja zieleńców). Zakres zamówienia: - wykonanie warstwy piasku - 70 mkw., - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 870 mkw., - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej - 920 mkw., - wykonanie nawierzchni mijanek z płyt „EKO” - 70 mkw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach