Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8582890 , fax. 033 8582890
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Liburnia 4 4
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 033 8582890, fax. 033 8582890
REGON: 07279631300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ciągu pieszo - jezdnego, łącznika ulicy Michejdy i Plac Bóżniczy w Cieszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont ciągu pieszo - jezdnego, łącznika ulicy Michejdy - Plac Bóżniczy, polegający na wykonaniu nowej nawierzchni chodnika, pochylni, schodów z materiałów kamiennych: kostki brukowej 5/5cm , 8/8cm, obrzeży granitowych, łupanych o wymiarach ~8x30cm. Ogólna powierzchnia zabudowy 202,50 m2 wykonanie odwodnienia powierzchniowego, cieku z obrzeży granitowych i kostki brukowej, kamiennej oraz odwodnienia liniowego z rusztu żeliwnego zabudowanie barierki schodowej ze stali nierdzewnej i barierki z rur stalowych średnicy 50mm Szczegółowy zakres remontu określony został w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: projekcie zagospodarowania, przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: oferta nie będzie zabezpieczona wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności odpowiadających przedmiotowi zamówienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 U. Pzp 5. udzielą zamawiającemu trzyletniej gwarancji na wykonanie zamówienia, liczonej od daty odbioru końcowego robót
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta złożona na wzorcowym druku (według załącznika nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, w tym art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 2 do SIWZ); 3. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ( kopia ) 4. oświadczenia (według załącznika nr 3 do SIWZ): a. że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu; b. że Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; c. że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5. wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca przewiduje ich udział w realizacji przedmiotu zamówienia (według załącznika nr 4 do SIWZ); 6. zaparafowany na każdej stronie projekt umowy (według załącznika nr 5 do SIWZ); 7.pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. 8. uprawnienia wykonawców do kierowania robotami robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej, wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane, wraz z zaświadczeniami właściwej Izby Inżynierów 9. uproszony kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe dla każdej pozycji przedmiaru oraz asortymentu robót, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 10. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o charakterze, złożoności i wartości kosztorysowej porównywalnymi z przedmiotem zamówienia, wraz z podaniem wartości końcowej tych robót, daty i miejsce wykonania oraz referencjami od innych zamawiających lub dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, przynajmniej od trzech zamawiających 11. wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje oferent, a które są podstawowymi i niezbędnymi do realizacji zamówienia 12. wykaz osób i podmiotów, które będą realizować zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu przewidywanych do wykonywania przez nich czynności w ramach zamówienia 13. wykaz stawek i narzutów według załączonego wzoru, z wypełnionymi i uzupełnionymi pozycjami bezpośrednio dotyczącymi przedmiotu zamówienia Kopie dokumentów stanowiących wymagane załączniki do oferty, winne być potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA I REMONT CHODNIKA PRZY DRODZE POWIATOWEJ UL.NOWY ŚWIAT W MIKOŁOWIE - KONTYNUACJA
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa schodów wraz z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych przy ul. Bałkańskiej w Tarnowskich Górach
Dodano: 2016-07-01 - Remont kapitalny chodnika w ul. Słowackiego w Zawierciu - chodnik po stronie budynków z numerami parzystymi.
Dodano: 2016-06-07 - Przebudowa schodów wraz z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych przy ul. Bałkańskiej w Tarnowskich Górach.
Dodano: 2016-06-03 - Wymiana nawierzchni ciągu pieszego przy ul.Katowickiej w Orzeszu
Dodano: 2016-04-13 - Remont kapitalny chodników w ul. Żabiej w Zawierciu - (chodnik obustronny) na odcinku od ul. Brata Alberta do budynku nr 76.
Dodano: 2016-04-06 - Budowa i przebudowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej 942 w Szczyrku
Dodano: 2016-03-31 - Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2016 r.
Dodano: 2016-03-23 - Remont nawierzchni - budowa chodnika dla potrzeb osób niepełnosprawnych na Placu Wolności w Rybniku
Dodano: 2015-10-28 - MODERNIZACJA DROGI POWIATOWEJ CHODNIK UL. CIESZYŃSKA W ŁAZISKACH GÓRNYCH
Dodano: 2015-09-01