Przetargi.pl
Remont ciągu pieszego w m. Kępa Bogumiłowicka w ciągu drogi powiatowej nr 1346 K Tarnów - Wierzchosławice.

Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-113 Zgłobice, ul. Zgłobicka 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6741230 , fax. 014 6787050
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach
    ul. Zgłobicka 8 8
    33-113 Zgłobice, woj. małopolskie
    tel. 014 6741230, fax. 014 6787050
    REGON: 12038465400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdtarnow.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągu pieszego w m. Kępa Bogumiłowicka w ciągu drogi powiatowej nr 1346 K Tarnów - Wierzchosławice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Długość remontowanego ciągu pieszego wynosi 300 m na odc. km.2+969 do 3+269 Zakres robót obejmuje m.in.: a). Rozbiórkę barier ochronnych stalowych, b). Roboty ziemne, c). Korytowanie i profilowanie podłoża, d). Podbudowę z kruszywa naturalnego, e). Podbudowę z kruszywa naturalnego klinowanego klińcem, f). Podbudowę z kruszywa łamanego, g). Ustawienie krawężników o wym.15x30 cm /mat. Inwestora/ h). Ustawienie obrzeży betonowych o wym.30x8 cm. /mat. Inwestora/ i). Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grub.6 cm. /mat. Inwestora/ j). Wykonanie w-wy wiążącej na zjazdach, k). Wykonanie w-wy ścieralnej na zjazdach, l). Ustawienie barier ochronnych stalowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy spełniający wymogi ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianą Dz.U. z 2008 r. Nr 171 poz.1058) określone w art.22 ust.1, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; i w tym zakresie: 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakres zamówienia oraz że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i legitymującym się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego /Izby Inżynierów Budownictwa/ lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 2.2. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu w zakresie wykonania remontu, przebudowy lub budowy chodnika o długości co najmniej 300 mb dla każdego z zamówień osobno. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 2 SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa) z określonym terminem ważności - na załączniku nr 3 SIWZ Ponadto pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Oświadczenie (firmy lub samej osoby) powinno zawierać zapewnienie dla Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty w tym postępowaniu wymieniona osoba jest do dyspozycji Wykonawcy i będzie uczestniczyć w realizacji umowy z tym Wykonawcą. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji - na załączniku nr 4 SIWZ; 5. Kosztorys ofertowy - na załączniku nr 5 SIWZ wg wzoru zamieszczonego w rozdz.2 SIWZ 6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) ze zmianą z dnia 16.10.2008 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem pełnomocnictwa, które musi być złożone w formie oryginału bądź poświadczonej notarialnie kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach