Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3427831 , fax. 094 3424328
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Szczecińska 31 31
75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3427831, fax. 094 3424328
REGON: 33096113200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ciągu pieszego na odc. Warnice - Barnim, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 106 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie zadania pn.: Remont ciągu pieszego na odc. Warnice - Barnim, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 106, od km 90+350 do km 90+490. Zakres robót obejmuje: -wykonanie robót ziemnych -ułożenie krawężników na ławach betonowych -ustawienie obrzeży betonowych -wykonanie nawierzchni zatok autobusowych -wykonanie chodników -regulacja rowów przydrożnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z SST lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu zgodnego z SST; 4) dysponują osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia n/w osoby: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 7 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 7 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) oświadczenie (wg wzoru Nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) na potwierdzenie dysponowania sprzętem składane jest Oświadczenie wskazane w pkt. 9 ppkt 1 SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 - ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia; 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia (wg wzoru Nr 3). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; c) w przypadku wskazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pozostałe dokumenty: 5) formularz oferty (wg wzoru Nr 1); 6) wyceniony przedmiar robót (wg wzoru Nr 4); 7) wykaz stawek i narzutów (wg wzoru Nr 5).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną