SĄD OKRĘGOWY W KONINIE ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632464590 , fax. 632426569
- Data zamieszczenia: 2023-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
ul. Energetyka 5
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 632464590, fax. 632426569
REGON: 311615057 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie oraz remont pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie”, który obejmuje:1.1.1. Zamówienie gwarantowane: remont ciągu komunikacyjnego na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koninie w ramach którego przewidziano m.in.: • remont wejścia głównego do budynku poprzez wymianę drzwi wejściowych na automatyczne, montaż powietrznej kurtyny drzwiowej,• wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,• remont ścian polegający na odnowieniu malowania z użyciem tapety podkładowej,• poprawę estetyki ścian – montaż dodatkowych paneli nad drzwiami i wzdłuż ścian,• naprawę posadzek – lokalną wymianę zużytych płyt marmurowych na płyty granitowe oraz rewitalizację podłóg kamiennych istniejących,• wymianę opraw oświetleniowych i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego. dostosowanie Biura Obsługi Interesanta do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami poprzez:• wykucie otworu drzwiowego w miejscu obecnego okienka obsługi wraz z montażem przeszklonych drzwi (z zachowaniem kontrastowości względem płaszczyzny ścian)• wydłużenie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami poprzez przeniesienie ścianki aluminiowej wzdłuż obecnej ściany,• zastosowanie kontrastowej podłogi względem płaszczyzny ścian,• malowanie ścian i sufitu z uprzednim wyrównaniem powierzchni,• wykonanie posadzki z wykładziny PCV. remont pomieszczenia ochrony (pom. nr 1), pomieszczenia czytelni (pom. nr 19) i pomieszczenia nr 104 obejmujący m.in.:• przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 1, 19, 104),• wykonanie posadzki z wykładziny PCV (pom. 19, 104),• demontaż grzejników, oczyszczenie i malowanie dwukrotne farbą olejną grzejników i rur instalacyjnych oraz ponowny montaż grzejników (pom. 19, 104), usprawnienie wentylacji w pomieszczeniu nr 12 – magazyn, wygłuszenie drzwi sali rozpraw nr 102 i 115, usunięcie nieszczelności okien na klatkach schodowych.Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1A).1.1.2 Zamówienie opcjonalneRemont ciągu komunikacyjnego na I piętrze budynku Sądu Okręgowego w Koninie w ramach którego przewidziano m.in.: • wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,• remont ścian polegający na odnowieniu malowania z użyciem tapety podkładowej,• poprawę estetyki ścian – montaż dodatkowych paneli nad drzwiami i wzdłuż ścian,• naprawę posadzek – lokalną wymianę zużytych płyt marmurowych na płyty granitowe oraz rewitalizację podłóg kamiennych istniejących,• wymianę opraw oświetleniowych i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego.Szczegółowy wykaz robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1A).„Remont wybranych pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie”, który obejmuje remont wybranych pomieszczeń nr pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17) o łącznej powierzchni użytkowej ok. 245 m2 (komunikacja, sekretariat, pomieszczenia specjalistów, poczekalnia dla dzieci, serwerownia) w ramach którego przewidziano m.in.: demontaż na czas remontu grzejników i montaż ponowny po wykonaniu remontu (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16), montaż nowych opraw oświetleniowych, łączników i gniazd elektrycznych (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17), przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17), montaż nakładek parapetowych z PCV w kolorze białym (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17), demontaż istniejących krat oddzielających korytarze od klatki schodowej (pom. 2), montaż drzwi oddzielających korytarze od klatki schodowej (drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z naświetlem, w klasie EI(S) 15 odporności ogniowej. Drzwi wyposażone w elektrozaczep rewersyjny z przełącznikiem otwarcia, umożliwiający późniejszą instalację systemu kontroli dostępu (pom. 2), wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej gr. min 2 mm (pom. 3, 4, 5, 6, 9A, 11, 12, 15, 16, 17), demontaż istniejących drzwi do pomieszczenia 9B (pom. 9A), montaż drzwi wraz z ościeżnicą do pomieszczenia 9B i z pomieszczenia 9 B na korytarz (pom. 9A, 9B), wykonanie okładziny jednej ze ścian z fototapety z motywem bajkowym (pom. 12), montaż od wewnątrz kraty okiennej rozwiernej z profili metalowych malowanych proszkowo w kolorze białym (pom. 13).Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1 B). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości:- I część 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych),- II część 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach:a) w pieniądzu – przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie – BGK 83 1130 1017 0021 1000 1390 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2023 r. poz. 462 tj.).3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. Potwierdzenie wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 1 pkt b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zasady utraty oraz zwrotu wadium reguluje art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania,1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.1.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – na potwierdzenie niniejszego warunku należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.CZĘŚĆ I - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800.000,00 zł w okresie trwania umowy.CZĘŚĆ II - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł w okresie trwania umowy.W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERT NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł w okresie trwania umowy.1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1.2.4.1 w części I zamówienia „Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie”,a) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,b) Wykonawca zapewni by roboty instalacyjne były wykonywane pod nadzorem osób (kierowników robót) posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności,c) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę w zakresie remontu budynku użyteczności publicznej o wartości min. 500.000,00 zł.1.2.4.2 w części II zamówienia „Remont wybranych pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie”a) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,b) Wykonawca zapewni by roboty instalacyjne były wykonywane pod nadzorem osób (kierownika robót) posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności,c) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę w zakresie remontu budynku użyteczności publicznej o wartości min. 300.000,00 zł.1.2.4.3 w przypadku składania ofert łącznie na dwie części zamówienia:a) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,b) Wykonawca zapewni by roboty instalacyjne były wykonywane pod nadzorem osób (kierowników robót) posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności,c) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę w zakresie remontu budynku użyteczności publicznej o wartości min. 600.000,00 zł.Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, Zamawiający dopuszcza również pełnienie funkcji, o których mowa w pkt 1.2.4.1 lit. a) i b), 1.2.4.2 lit. a) i b) i 1.2.4.3 lit. a) i b) przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 t.j.).Przez budynek użyteczności publicznej, zgodnie z §3 pkt 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonani robót modernizacyjnych
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót modernizacyjnych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 przy ul. Umultowskiej 114 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-21 - "Jeszcze bliżej Kultury - remont i wyposażenie Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Witkowo"
Dodano: 2024-04-15 - Remont pomieszczeń szkoły wraz z remontem instalacji wentylacyjnej w kuchni w budynku na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu.
Dodano: 2024-04-06 - ZP/005/24 Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych korytarzy 1 i 2 piętra w budynku biurowca przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa kominów wentylacyjnych wraz z montażem zbiorczych turbowentów przy ul. Sempołowskiej 10-12 i Okrzei 46-48
Dodano: 2024-02-28 - Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński III postępowanie
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-02-20 - Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gospodarczego dla Zespołu Szkół Łączności w Poznaniu
Dodano: 2024-01-26