Przetargi.pl
Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie oraz remont pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie

SĄD OKRĘGOWY W KONINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632464590 , fax. 632426569
  • Data zamieszczenia: 2023-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
    ul. Energetyka 5
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632464590, fax. 632426569
    REGON: 311615057
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie oraz remont pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie”, który obejmuje:1.1.1. Zamówienie gwarantowane: remont ciągu komunikacyjnego na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koninie w ramach którego przewidziano m.in.: • remont wejścia głównego do budynku poprzez wymianę drzwi wejściowych na automatyczne, montaż powietrznej kurtyny drzwiowej,• wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,• remont ścian polegający na odnowieniu malowania z użyciem tapety podkładowej,• poprawę estetyki ścian – montaż dodatkowych paneli nad drzwiami i wzdłuż ścian,• naprawę posadzek – lokalną wymianę zużytych płyt marmurowych na płyty granitowe oraz rewitalizację podłóg kamiennych istniejących,• wymianę opraw oświetleniowych i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego. dostosowanie Biura Obsługi Interesanta do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami poprzez:• wykucie otworu drzwiowego w miejscu obecnego okienka obsługi wraz z montażem przeszklonych drzwi (z zachowaniem kontrastowości względem płaszczyzny ścian)• wydłużenie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami poprzez przeniesienie ścianki aluminiowej wzdłuż obecnej ściany,• zastosowanie kontrastowej podłogi względem płaszczyzny ścian,• malowanie ścian i sufitu z uprzednim wyrównaniem powierzchni,• wykonanie posadzki z wykładziny PCV. remont pomieszczenia ochrony (pom. nr 1), pomieszczenia czytelni (pom. nr 19) i pomieszczenia nr 104 obejmujący m.in.:• przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 1, 19, 104),• wykonanie posadzki z wykładziny PCV (pom. 19, 104),• demontaż grzejników, oczyszczenie i malowanie dwukrotne farbą olejną grzejników i rur instalacyjnych oraz ponowny montaż grzejników (pom. 19, 104), usprawnienie wentylacji w pomieszczeniu nr 12 – magazyn, wygłuszenie drzwi sali rozpraw nr 102 i 115, usunięcie nieszczelności okien na klatkach schodowych.Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1A).1.1.2 Zamówienie opcjonalneRemont ciągu komunikacyjnego na I piętrze budynku Sądu Okręgowego w Koninie w ramach którego przewidziano m.in.: • wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,• remont ścian polegający na odnowieniu malowania z użyciem tapety podkładowej,• poprawę estetyki ścian – montaż dodatkowych paneli nad drzwiami i wzdłuż ścian,• naprawę posadzek – lokalną wymianę zużytych płyt marmurowych na płyty granitowe oraz rewitalizację podłóg kamiennych istniejących,• wymianę opraw oświetleniowych i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego.Szczegółowy wykaz robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1A).„Remont wybranych pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie”, który obejmuje remont wybranych pomieszczeń nr pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17) o łącznej powierzchni użytkowej ok. 245 m2 (komunikacja, sekretariat, pomieszczenia specjalistów, poczekalnia dla dzieci, serwerownia) w ramach którego przewidziano m.in.:  demontaż na czas remontu grzejników i montaż ponowny po wykonaniu remontu (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16), montaż nowych opraw oświetleniowych, łączników i gniazd elektrycznych (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17), przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17), montaż nakładek parapetowych z PCV w kolorze białym (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17), demontaż istniejących krat oddzielających korytarze od klatki schodowej (pom. 2), montaż drzwi oddzielających korytarze od klatki schodowej (drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z naświetlem, w klasie EI(S) 15 odporności ogniowej. Drzwi wyposażone w elektrozaczep rewersyjny z przełącznikiem otwarcia, umożliwiający późniejszą instalację systemu kontroli dostępu (pom. 2), wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej gr. min 2 mm (pom. 3, 4, 5, 6, 9A, 11, 12, 15, 16, 17), demontaż istniejących drzwi do pomieszczenia 9B (pom. 9A), montaż drzwi wraz z ościeżnicą do pomieszczenia 9B i z pomieszczenia 9 B na korytarz (pom. 9A, 9B), wykonanie okładziny jednej ze ścian z fototapety z motywem bajkowym (pom. 12), montaż od wewnątrz kraty okiennej rozwiernej z profili metalowych malowanych proszkowo w kolorze białym (pom. 13).Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1 B).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości:- I część 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych),- II część 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach:a) w pieniądzu – przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie – BGK 83 1130 1017 0021 1000 1390 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2023 r. poz. 462 tj.).3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. Potwierdzenie wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 1 pkt b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zasady utraty oraz zwrotu wadium reguluje art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania,1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.1.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – na potwierdzenie niniejszego warunku należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.CZĘŚĆ I - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800.000,00 zł w okresie trwania umowy.CZĘŚĆ II - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł w okresie trwania umowy.W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERT NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł w okresie trwania umowy.1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1.2.4.1 w części I zamówienia „Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie”,a) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,b) Wykonawca zapewni by roboty instalacyjne były wykonywane pod nadzorem osób (kierowników robót) posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności,c) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę w zakresie remontu budynku użyteczności publicznej o wartości min. 500.000,00 zł.1.2.4.2 w części II zamówienia „Remont wybranych pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie”a) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,b) Wykonawca zapewni by roboty instalacyjne były wykonywane pod nadzorem osób (kierownika robót) posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności,c) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę w zakresie remontu budynku użyteczności publicznej o wartości min. 300.000,00 zł.1.2.4.3 w przypadku składania ofert łącznie na dwie części zamówienia:a) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,b) Wykonawca zapewni by roboty instalacyjne były wykonywane pod nadzorem osób (kierowników robót) posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności,c) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę w zakresie remontu budynku użyteczności publicznej o wartości min. 600.000,00 zł.Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, Zamawiający dopuszcza również pełnienie funkcji, o których mowa w pkt 1.2.4.1 lit. a) i b), 1.2.4.2 lit. a) i b) i 1.2.4.3 lit. a) i b) przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 t.j.).Przez budynek użyteczności publicznej, zgodnie z §3 pkt 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach