Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4113840 , fax. 077 4113845
- Data zamieszczenia: 2015-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu
ul. Wyszyńskiego 23 23
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 077 4113840, fax. 077 4113845
REGON: 53142223000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpbrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT CHODNIKÓW Z PODZIAŁEM NA ZADANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodników z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 pod nazwą: Remont chodnika w m. Lubsza DP nr 1146 O - obejmuje wykonanie remontu istniejącego chodnika - odcinek o długości 273,20 m i zmiennej szerokości od 0,9 do 1,60 m z kostki betonowej szarej i czerwonej wraz ze zjazdami. zadanie nr 2 pod nazwą:Remont chodnika w drodze powiatowej nr 1518 O w m. Jędrzejów - obejmuje wykonanie remontu istniejącego chodnika - odcinek o długości 40 m i szerokości 1,10 m z kostki betonowej szarej. Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie na które będzie podpisana oddzielnie umowa. Szczegółowy zakres robót związany z realizacją robót zawarty jest kosztorysach ofertowych w dokumentacji projektowej specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do siwz. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem kosztorysowym i ma charakter wstępny. Ostateczna wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie na podstawie dokonanych obmiarów powykonawczych robót sprawdzonych przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysach ofertowych Wykonawcy. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r.w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz.1729 z późn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2)wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzonych robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót, 3)przestrzegania przepisów BHP. .Zaleca się , aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach i rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 24 m-ce od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 m-cy - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 36 m-cy. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty odbioru końcowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdpbrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1633 O w miejscowości Jodłów oraz w ciągu drogi powiatowej Nr 1625 O i Nr 1629 O w miejscowości Kijów znak sprawy IP.272.2.20.2016.RM
Dodano: 2016-07-26 - BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2016-07-25 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1344 O Wołczyn - DW 454 w m. Murów ul. Wolności
Dodano: 2016-07-19 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1344 O Wołczyn - DW 454 w m. Zagwiździe ul. Murowska
Dodano: 2016-07-18 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1752 O Lędziny - DK 94 - ul. Pawlety w m. Suchy Bór
Dodano: 2016-06-16 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1720 O Narok - Wawelno w m. Dąbrowa - ul. Zamkowa
Dodano: 2016-06-16 - REMONT CHODNIKÓW Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2016-06-14 - REMONT CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 411 W M. GŁUCHOŁAZY UL. BOHATERÓW WARSZAWY, KM 17+600 - 17+740
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1665 O w miejscowości Goszowice Znak sprawy TN.343.32.2016
Dodano: 2016-05-23 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1670 O i Nr 1659 O w miejscowości Kamiennik oraz w ciągu drogi powiatowej Nr 1661 O w miejscowości Cieszanowice Znak sprawy TN.343.30.2016
Dodano: 2016-05-10