Przetargi.pl
Remont chodników w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Rojnej 15.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-142 Łódź, Rojna 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 24 25
  • Data zamieszczenia: 2022-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Rojna 15
    91-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 24 25
    REGON: 001030523
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpsrojna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Rojnej 15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na rozebraniu istniejącego chodnika z płyt betonowych i położeniu nowego chodnika z kostki betonowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontu ciągów pieszych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLNbrutto.a) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, ww. warunek oceniany będzie łącznie,b) jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.c) jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu/ umowy, realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie ni wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów, np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur,d) dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeżeli wartość lub wartość zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych; Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BiuletynieZamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty, publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,e) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane. Wykonawca musi wykazać, że przy realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponował osobami zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach