6 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 76-271 Ustka, Lędowo-Osiedle
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 231 377 , fax. 261 231 578
- Data zamieszczenia: 2020-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Lędowo-Osiedle 1N
76-271 Ustka, woj. pomorskie
tel. 261 231 377, fax. 261 231 578
REGON: 22051541000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodników, schodów zewnętrznych, podestu i rampy rozładunkowej przy budynku nr 52 w kompleksie wojskowym m. Ustka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont chodników, schodów zewnętrznych, podestu i rampy rozładunkowej przy budynku nr 52 w kompleksie wojskowym m. Ustka. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z uwzględnieniem dostawy Inwestora, zamieszczone w osobnych plikach, które stanowią załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem dostawy Inwestora. Materiały, które będą użyte do wykonania robót, muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Kosztorys ofertowy uproszczony zawierający zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu z cenami jednostkowymi i wartością należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem dostawy Inwestora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek numer 30 1010 1140 0183 8213 9120 2000, prowadzony w Narodowym Banku Polskim Oddział w Gdańsku z dopiskiem – Wadium w przetargu nieograniczonym na: Remont chodników, schodów zewnętrznych, podestu i rampy rozładunkowej przy budynku nr 52 w kompleksie wojskowym m. Ustka. Nr spr. 27/INFR/6WOG/2020 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium przez inną osobę bądź inny podmiot nie będący Wykonawcą, w treści przelewu należy wpisać oprócz adnotacji z pkt 1), również nazwę wykonawcy (firmy), którego oferta będzie zabezpieczona. 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ). Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględnie i nieodwołalnie zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze formę wadium w postaci niepieniężnej należy oryginał dokumentu złożyć w kasie 6 – Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Kasa czynna jest we wtorki i czwartki w godzinach od 11.00 – 13.30. Kserokopię wniesionego wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Druk „Oferta” (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1 do oferty). 3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o podwykonawcach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do SIWZ - (o ile dotyczy). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy). 6. Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
Dodano: 2024-04-23 - Częściowy remont dachu kościoła filialnego p.w. Świętej Trójcy w Jasnej
Dodano: 2024-04-17 - Remont korytarzy i klatki schodowej w budynku Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. INKA w Czarnem ul. Parkowa 4.
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 24/10 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa Dworku w Mostach
Dodano: 2024-02-26 - Roboty budowlane związane z przebudową budynku magazynowo – biurowego przy ul. Chopina 15 w Wejherowie - Etap 1
Dodano: 2023-12-01 - Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW w Białogórze.
Dodano: 2023-09-20 - Remont klatki schodowej bocznej w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
Dodano: 2023-09-19 - Roboty remontowe ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne w budynku nr 27 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2023-08-24 - Roboty budowlane związane z przebudową budynku magazynowo – biurowego przy ul. Chopina 15 w Wejherowie - Etap 1
Dodano: 2023-07-25