Przetargi.pl
Remont chodników przy ul. Włodawskiej w Sławatyczach w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin

Gmina Sławatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-515 Sławatycze, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3783358 , fax. 083 3783313
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławatycze
    ul. Rynek 14 14
    21-515 Sławatycze, woj. lubelskie
    tel. 083 3783358, fax. 083 3783313
    REGON: 03023770100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników przy ul. Włodawskiej w Sławatyczach w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 816 w m. Sławatycze, ul Włodawska od km 35+828 do km 36+110 strona lewa i od km 36+110 do km 36+215 strona prawa Z POWIERZONYCH MATERIAŁÓW z wyjątkiem piasku. I. Stan istniejący Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w pasie drogowym istniejącej drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol - Sławatycze - Dorohusk - Horodło - Zosin W strefie planowanych robót w poboczach i pod nawierzchnią występują urządzenia obce - sieć wodociągowa i kanalizacyjna, - sieć telefoniczna - napowietrzna linia energetyczna. W oparciu o uzyskane informacje i wykonane na miejscu wykopy grunty podłoża zakwalifikowano jako piaski średnie o korzystnych warunkach wodnych, grupa Gl. II. Stan Projektowany Remontem objęto odcinek o łącznej długości 0,387 km. Przedmiotowa inwestycja uzasadniona jest koniecznością poprawy warunków ruchu pieszego mieszkańców. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, obiekt zlokalizowany jest w pasie drogowym drogi Wojewódzkiej i nie narusza interesu osób trzecich. Chodnik szerokości 2,0 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm. Na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 od strony nawierzchni drogi wojewódzkiej ograniczony krawężnikiem betonowym 20x30 na ławie z oporem, od strony zewnętrznej obrzeżem trawnikowym 6x20. Niweletę chodnika dostosować do niwelety krawężnika ze spadkiem 2% w kierunku nawierzchni drogi wojewódzkiej. Niweletę krawężnika dostosować do niwelety nawierzchni drogi wojewódzkiej. Na odcinku objętym opracowaniem zlokalizowane są zjazdy. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Nawierzchnię zjazdów od strony nawierzchni drogi wojewódzkiej ograniczono krawężnikiem betonowym 20x30 zjazdowym na ławie z oporem. Spadek podłużny zjazdu 2% w kierunku nawierzchni drogi powiatowej. Zakończenie zjazdu ograniczono krawężnikiem 20x30 ułożonym na płask.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie stosuje się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : a)wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie min. dwóch robót w zakresie wykonywania remontu na obiektach użyteczności publicznej odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 60 000 zł każda. b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1)Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej - budowlanej bez ograniczeń, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : a)posiadają polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł; 4)nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy p.z.p. /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./ muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż w jednej ofercie, za wyjątkiem podwykonawców, oferty takiego Wykonawcy zostaną odrzucone. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : a)Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). b)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. e)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. f)Wykaz robót w zakresie wykonywania remontu na obiekcie użyteczności publicznej wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 60 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie. g)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia. . h)Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł. i)Oświadczenie Wykonawcy, iż zakres robót wykona we własnym zakresie bez powierzania robót podwykonawcom. j)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i zaświadczenia z działu VII powinien złożyć każdy z członków konsorcjum lub łącznie wszyscy członkowie. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. Jeżeli ofertę składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć list intencyjny Konsorcjum. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum: 1) upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową. 2) stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania - /zostanie zawarta umowa Konsorcjum na czas trwania kontraktu, powiększona o okres obowiązywania gwarancji/, k)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; l)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. k), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 2. Dokumenty składające się na ofertę : Formularz ofertowy wypełniony wg załączonego wzoru (załącznik 1). Oraz: a)Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które Wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. b)Wzory podpisów osoby ( lub osób ) uprawnionej do składania oświadczeń woli lub innych dokumentów : 1)podpis skrócony tzw. a ze wskazaniem osoby, której jest własnością, 2)podpis czytelny : imię i nazwisko lub tylko nazwisko.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.slawatycze.netbip.pl w zakładce Zamówienia Publiczne z SIWZ.

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach