Przetargi.pl
Remont chodników przy ul. Granitowej w Bieruniu

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników przy ul. Granitowej w Bieruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont chodników przy ul. Granitowej w Bieruniu na trzech odcinkach : ciągu pieszego od kiosku do przejścia podziemnego pod ul. Warszawską (działka nr 603/4) długości 106 m; chodnika wzdłuż gminnej drogi ul. Granitowej w stronę ronda, długości 132 m; dojścia do przejścia podziemnego na długości 71 m wraz ze schodami. A. Zakres rzeczowy zamówienia określono w przedmiarze robót i obejmuje w szczególności : 1) rozbiórkę nawierzchni bitumicznej na chodnikach, 2) rozbiórkę krawężników betonowych na ławie betonowej, 3) ułożenie obrzeży betonowych, 4) uzupełnienie podbudowy klińcem, 5) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, 6) plantowanie i obsianie poboczy trawą, 7) wywóz gruzu wraz z jego utylizacją, 8) montaż słupków stalowych ograniczających wjazd samochodom, 9) wymianę betonowych korytek ściekowych, 10) wykonanie murku oporowego z gazonów betonowych, 11) remont schodów betonowych, 12) uzupełnienie mieszanką asfaltową nawierzchni jezdni wzdłuż wymienianego krawężnika, 13) regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych i kratek ściekowych. B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego (wg projektu tymczasowej organizacji ruchu, który musi opracować wykonawca robót) oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa na chodnikach i przyległej drodze , w okresie ich remontowania. 2) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 3) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 4) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego. 5) Oznakowanie dojść do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 6) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 7) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 8) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 9) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z remontowanymi ciągami pieszymi , którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 10) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy. 11) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), nie ujętych w przedmiarze robót. C. Informacje uzupełniające W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB . Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju robót z zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania przez zamawiającego dodatkowych środków na finansowanie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach