Przetargi.pl
REMONT CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: -roboty rozbiórkowe krawężników, nawierzchni drogowej oraz podbudowy z gruntu stabilizowanego, -mechaniczne roboty ziemne: profilowanie i zagęszczenie, -regulacje krawężników oraz ustawienie nowych na podbudowie betonowej, -regulacja studzienek dla włazów kanałowych i studzienek telefonicznych, -wykonanie podbudowy pod nawierzchnię z kostki brukowej, -wykonanie nawierzchni i wjazdów z kostki brukowej, -oznakowanie pionowe. 2.Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej umowy 3.Wszystkie prace objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załacznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe w wysokości 12.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: -spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji -wykażą się realizacją przynajmniej dwóch zadań o wartości co najmniej 250.000 zł netto, z ostatnich 5 lat (potwierdzonych dokumentami przez Zamawiających, stwierdzających należyte wykonanie zamówienia) odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -dysponują kadrą z uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia (kierownik budowy - w specjalności drogowej) -zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 2 do specyfikacji) ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. (jeśli dotyczy) 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS stwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 7. Aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 5, 7, 8 i 9 Ustawy prawo zamówień publicznych 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9.Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). 10. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartości co najmniej 250.000 zł netto. Wykaz musi zawierać min. 2 zamówienia (wzór zał. nr 4 do specyfikacji) 11. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane z należytą starannością 12.Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ( wzór zał. nr 5 do specyfikacji)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katywroclawskie.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach