Przetargi.pl
REMONT CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W ULICY KRECHOWIECKIEJ W KOBYŁCE NA ODCINKU OD UL. NORWIDA DO UL. ZAŁUSKIEGO

Powiat Wołomiński ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7874301,03,04 w. 152 , fax. 0-22 7765093
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wołomiński
    ul. Prądzyńskiego 3 3
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 7874301,03,04 w. 152, fax. 0-22 7765093
    REGON: 01326934400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W ULICY KRECHOWIECKIEJ W KOBYŁCE NA ODCINKU OD UL. NORWIDA DO UL. ZAŁUSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont chodników i zjazdów w ulicy Krechowieckiej w Kobyłce na odcinku od ul. Norwida do ul. Załuskiego o długości 703 mb. Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną oraz umową i projektem technicznym. Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie: - roboty rozbiórkowe i ziemne, - wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej gr. 8 cm (kolor szary), - wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm (kolor czerwony), - roboty wykończeniowe. Oferent jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności przedmiaru załączonego do dokumentacji przetargowej z faktycznym stanem i warunkami terenowymi, należy sprawdzić ilość i wymiary zjazdów bramowych. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, Wymaganiami technicznymi, zaleceniami Inspektora Nadzoru, zaleceniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną. Wykonawca ma obowiązek skompletować dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy przygotować i dostarczyć Zamawiającemu. Materiały sztukowe (kostka betonowa, krawężniki, płytki betonowe itp.) z rozbiórki, oczyszczone należy poukładać na paletach asortymentami i rozładować we wskazanym miejscu na terenie WDP Materiały rozbiórkowe takie jak czysty gruz betonowy, należy przewieźć samochodami samowyładowczymi na wskazane miejsce przez WDP. Resztę materiałów Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wyrażą zgodę na 30 dniowy termin zapłaty za fakturę. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków wskazanych w pkt VI SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu - nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ o spełnieniu warunków ustawowych i warunków zawartych w SIWZ c) kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, d) zaakceptowane istotne postanowienia umowy, e) Kosztorys ofertowy zgodny z załączonym przedmiarem robót. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej W przypadku oferentów mających siedzibę poza terytorium RP należy w miejsce dokumentów określonych w ust. VI pkt 1 złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wolominski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach