Przetargi.pl
Remont chodników ul. Rynek i ul. Kościuszki w Bojanowie

Gmina Bojanowo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-940 Bojanowo, Rynek 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5456230 , fax. 065 5456640
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojanowo
    Rynek 12 12
    63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5456230, fax. 065 5456640
    REGON: 41105053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników ul. Rynek i ul. Kościuszki w Bojanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót drogowych : - roboty pomiarowe, - wykonanie rozbiórki istniejących chodników i wjazdów do posesji - wykonanie rozbiórki krawężników na ul. Kościuszki - transport gruzu z rozbiórki -ułożenie krawężnika ulicznego 15x30 z uprzednim wykonaniem rowka i ławy betonowej z oporem na ul. Kościuszki - przygotowanie podłoża pod chodnik - wykonanie chodnika na istniejących szerokościach z kostki bet. gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - ułożenie wjazdów do posesji z kostki bet. gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm oraz w-wie odsączającej gr. 10 cm - przełożenie / ul. Rynek/ istniejącej nawierzchni płyt betonowych granitowych na podsypce cementowo-piaskowej z regulacją wysokościową i wymianą elementów spękanych - regulacja wysokościowa urządzeń znajdujących się w chodniku - włazy , zawory , wsypy do piwnic
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, póz. 177), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1 Zatrudnienie i kwalifikacje pracowników: Oferent zatrudnia minimum 7 osób, w tym : - 4 pracowników z wykształceniem drogowym lub przyuczonych do tego zawodu, - 2 operatorów posiadających uprawnienia do obsługi maszyn drogowych, - 1 kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi i aktualne zaświadczenie o przynależności do WOIIB. 2. Wypis z ewidencji działalności gospodarczej: Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem 3. Akceptacja warunków umowy: Oferent parafuje wszystkie strony umowy jako znak jej akceptacji 1. Wypełniony formularz oferty 2. Wypełniony kosztorys ofertowy Wykonawcy z cenami jednostkowymi na poszczególne elementy zamówienia 3. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy 4. Wykaz kadry ze wskazaniem kierownika budowy i jego doświadczeniem (załączyć odpis stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy) i odpis zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 5. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki - umowa spółki 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub .-wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Wykaz prac zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat / lata 2004-2008/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie(min. 2 zamówienia), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach