Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34 , fax. 034 3664305 wew. 60, 3664337
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6 4/6
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34, fax. 034 3664305 wew. 60, 3664337
REGON: 15030984700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika w ul. Wręczyckiej na odcinku od ul. Sosnowieckiej do ul. Rzeszowskiej w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Remont chodnika w ul. Wręczyckiej na odcinku od ul. Sosnowieckiej do ul. Rzeszowskiej w Częstochowie. Remont ul. Wręczyckiej na odcinku od ul. Sosnowieckiej do ul. Rzeszowskiej obejmuje; - Rozebranie krawężnika - Rozebranie rabatki - Rozebranie chodnika - Rozebranie zjazdu indywidualnego - Ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem 15x30 i 15x20 najazdowy - Ustawienie rabatki 6x20 i 8x20 - Ułożenie chodnika z kostki betonowej gr 6 cm czerwonej i zielonej w szachownicę oraz pochylni z kostki brązowej. - Wykonanie zjazdu indywidualnego z kostki betonowej czarnej na podbudowie tłuczniowej i podsypce cementowo-piaskowej. - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - Regulacja studni kanalizacji, telekomunikacyjnych i skrzynek Wspólny Słownik Zamówień: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie przewiduje się wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 2INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 3AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 4WYKAZ OSÓB KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: drogowej. Do oferty należy dołączyć stosowne uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób w przypadku kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. 5WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto w zakresie budowy, przebudowy lub remontu chodników wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUSPosiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - PzpSprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy-Pzp Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5WYKAZ OSÓB KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: drogowej. Do oferty należy dołączyć stosowne uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób w przypadku kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. 6WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto w zakresie budowy, przebudowy lub remontu chodników wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUSAktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną