Przetargi.pl
Remont chodnika w ul. Nowej w Krzywdzie

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2010-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywda.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika w ul. Nowej w Krzywdzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: REMONT CHODNIKA W UL. NOWEJ W KRZYWDZIE Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodnika w ul. Nowej we wsi Krzywda, Gmina Krzywda, zlokalizowanej na działce o numerze ewidencji geodezyjnej 438 i 373. Zakres robót obejmuje następujące prace: - Roboty rozbiórkowe chodników, wjazdów, krawężników, obrzeży. - Wykonanie 435,94 m2 chodnika z kostki brukowej grubości 6 cm w kolorze szarym. - Wykonanie 297,66 m2 zjazdów z kostki brukowej grubości 8 cm w korze grafitowym. - Wykonanie 464 m krawężnika drogowego 15x30cm na podsypce betonowej. - Wykonanie 504,9 m obrzeży 6x20 cm Przystępując do remontu chodnika należy: - dokonać rozbiórki krawężników i chodnika na odcinku planowanego remontu. wyznaczyć granice pól poszczególnych powierzchni, - wykonać niwelację i zagęszczenia podłoża a w razie potrzeby pogłębić koryta po rozbiórce krawężnika i chodnika, - ułożyć krawężnik drogowy na podsypce betonowej z tym, że na długości wjazdów krawężnik należy zaniżyć do poziomu powierzchni wjazdu , - ułożyć obrzeże na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonać warstwę podsypkową cementowo-piaskową grubości 7 cm po zagęszczeniu, - wykonać podbudowę betonową na powierzchni wjazdów grubości 15 cm po zagęszczeniu, - ułożyć kostkę brukową betonową na powierzchni chodników, koloru szarego grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, - ułożyć kostkę brukową betonową na powierzchni wjazdów, koloru grafitowego grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm Występujące elementy urządzenia terenu: - jezdnia ul. Nowej o nawierzchni z betonu asfaltowego o szer. 5 m w obramowaniu krawężnikami betonowymi, - chodnik oraz wjazdy w ul. Nowej o nawierzchni z płyt betonowych o wym. 50 x 50 cm, chodnik o szerokości 1 m; całość w złym stanie technicznym (liczne spękania, nierówności oraz ubytki), - linia elektroenergetyczna napowietrzna, - urządzenia wodociągowe - sieć i przyłącza, hydranty, zawory przyłączy, - urządzenia gazowe - sieć i przyłącza, - urządzenia kanalizacji ogólnospławnej - sieć i przyłącza, - urządzenia telekomunikacyjne - doziemna linia telekomunikacyjna, studzienki kanalizacji kablowej. Przebieg i usytuowanie poszczególnych urządzeń, sieci i linii kablowych wg mapy zasadniczej z zastrzeżeniem, że nie wyklucza się obecności urządzeń podziemnych nie zainwentaryzowanych albo których przebieg w terenie nie pokrywa z przebiegiem uwidocznionym na mapie zasadniczej . Nie zmieniono parametrów istniejącego chodnika i jego szerokość wynosi 1 m za wyjątkiem poszerzenia wjazdów przy Szkole Podstawowej chodnika (łącznika) do ul. Sportowej. Na planie sytuacyjnym zaznaczono miejsca gdzie krawężnik drogowy ma zostać obniżony i wyniesiony. Na planie sytuacyjnym (Plan Rozbiórki) zaznaczono rozbiórki, które dotyczą krawężników, nawierzchni chodnika z betonowych płyt chodnikowych, nawierzchni wjazdów z trylinki, betonu i kostki brukowej. Odprowadzenie wód powierzchniowych pochyleniami poprzecznymi - 2% z nawierzchni projektowanego chodnika na powierzchnię drogi, z wjazdów w zależności od usytuowania nieruchomości na jezdnię lub na nieruchomość do której zjazd należy. Wykonać konstrukcję chodnika składającego się z następujących warstw: - warstwa nośna z betonowej kostki brukowej typ Cegła koloru szarego (frezowana) o grub. 6cm, ułożona na 7 cm podsypce cementowo - piaskowej (gotowa mieszanka) 1:4. Całość nawierzchni chodnika obramować: - od strony nawierzchni jezdni krawężnikiem betonowym wyniesionym o wymiarach 15x30x100cm, ułożonym na 5cm podsypce cementowo - piaskowej (gotowa mieszanka) 1:4 - od strony posesji obrzeżem betonowym o wymiarach 6x20x100cm, ułożonym na podsypce cementowo piaskowej (gotowa mieszanka) 1:4 Konstrukcję wjazdu indywidualnego wykonać należy z następujących warstw: - warstwa nośna z betonowej kostki brukowej typ Dwuteownik koloru grafitowego o grub. 8 cm, ułożona na 5 cm podsypce cementowo - piaskowej (gotowa mieszanka) 1:4, - warstwa podbudowy z chudego betonu cementowego o R28=6-9 MPa o grubości 15 cm (PN-B-06250), Nawierzchnię zjazdu obramować: - od strony posesji oporem z betonu klasy B15, - od strony nawierzchni jezdni krawężnikiem betonowym obniżonym o wymiarach 15x30x100cm, ułożonym na 5cm podsypce cementowo - piaskowej (gotowa mieszanka) 1:4 Naprawę uszkodzonej w trakcie robót krawędzi nawierzchni asfaltowej wykonać z betonu asfaltowego układanego na zimno. Dane liczbowe: - Roboty rozbiórkowe chodników, wjazdów, krawężników, obrzeży. - Wykonanie chodnika z kostki brukowej grubości 6 cm w kolorze szarym - 435,95 m2 - Wykonanie zjazdów z kostki brukowej grubości 8 cm w korze grafitowym - 297,66 m2 - Wykonanie krawężnika drogowego 15x30cm na podsypce betonowej - 464 m - Wykonanie obrzeży 6x20 cm - 504,9 m Roboty objęte niniejszym kosztorysem to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. Kod CPV: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Zgodnie z art. 31 ust. 1 gdy przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, przedmiot niniejszego zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia Wykonawca dokonał weryfikacji dokumentacji zamieszczonej na stronie zamawiającego w wersji elektronicznej z oryginałem dokumentacji projektowej znajdującej się w siedzibie zamawiającego. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonał weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium najpóźniej do dnia 14-09-2010r. do godz. 10:00. w wysokości: 2 100 zł (słownie dwa tysiące sto złotych) i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt. upzp). Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 upzp. Wykonawca wybiera formę wadium. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto Urzędu Gminy Nr BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060 W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w formie pieniądza dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyć w oryginale wraz z ofertą lub w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy pok. Nr 6, a kopie tych dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem złożyć wraz z ofertą. Wymagana ważność tej formy wadium - nie krótsza jak okres związania ofertą. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 upzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach