Gmina Kurów ogłasza przetarg
- Adres: 24-170 Kurów, ul. Lubelska 35
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8811777, 8811151, 8811071 , fax. 081 8811151, 8811777, 8811071
- Data zamieszczenia: 2009-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurów
ul. Lubelska 35 35
24-170 Kurów, woj. lubelskie
tel. 081 8811777, 8811151, 8811071, fax. 081 8811151, 8811777, 8811071
REGON: 43101962600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika w ul. Kościuszki w Kurowie, str. lewa od km 0+000 do km 0+394, str. prawa od km 0+190 do km 0+394 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont chodnika w ul. Kościuszki w Kurowie, str. lewa od km 0+000 do km 0+394, str. prawa od km 0+190 do km 0+394 - polegający na wykonaniu następującego zakresu robót: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Chodnik. 4. Zjazdy. 5. Roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz w pozostałych załącznikach składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej, o powierzchni co najmniej 900 m2; b) dysponujący osobami o następujących kwalifikacjach: - kierownik budowy (uprawnienia budowlane w branży drogowej) - całkowite doświadczenie - co najmniej 5 lat 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - spełniają wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualne Zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisie kierownika budowy na listę członków izby samorządu zawodowego - odnoszące się do osób, które będą realizować zamówienie; - decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym (uprawnienia budowlane w branży drogowej) przez kierownika budowy - odnoszące się do osób, które będą realizować zamówienie. 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 (wzór); - (jeżeli dotyczy) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 (wzór) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kurowug.bip.e-zeto.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ciągów pieszych o łącznej długości 1,20 km wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L w m. Sobianowice i m. Bystrzyca - etap III
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej nr 113547L w zakresie chodnika w miejscowości Zdziłowice Czwarte od km 0+011do km 0+640 na długości 629 m
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1809 L w m. Ciechanki
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1802 L w m. Świerszczów
Dodano: 2016-07-01 - Budowa chodnika przy ul. Puławskiej w ciągu drogi powiatowej Nr 2503L w m. Gołąb na odc. 1075 m
Dodano: 2016-06-28 - Modernizacja dróg gminnych
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja drogi gminnej Nr 101701L w miejscowości Brzozowica Duża na odcinkach o łącznej długości 800 mb.
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa chodników w miejscowości Nowiny i Łuszczacz o łącznej długości 1,400 km
Dodano: 2016-06-17 - Przebudowa alejek pieszo-jezdnych na terenie Cmentarza komunalnego
Dodano: 2016-06-10 - Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja chodnika w ul. Kowalskiego
Dodano: 2016-06-10