Przetargi.pl
Remont chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1921E w miejscowości Radziechowice Drugie odcinek o długości 300,00m.

Wójt Gminy Ładzice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-561 Ładzice, ul. Wyzwolenia 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6821525, 6840820, 6840895 , fax. 044 6840822
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ładzice
    ul. Wyzwolenia 36 36
    97-561 Ładzice, woj. łódzkie
    tel. 044 6821525, 6840820, 6840895, fax. 044 6840822
    REGON: 00055105900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1921E w miejscowości Radziechowice Drugie odcinek o długości 300,00m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1921E w miejscowości Radziechowice Drugie odcinek o długości 300,00m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł., odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym dysponuje co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zadania z rzynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 4)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; 3)wykaz wykonanych przynajmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat załącznik nr 4 do SIWZ przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 3) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. w odniesieniu do osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, wykonawca dołączy określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z pózn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ladzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach